Gefeliciteerd!!! Ik denk dat dat scheve idd wel weg trekt. Het veulen van Lidelia vorig jaar had een scheef voetje. Na een week lekker veel buiten lopen was er niets meer van te zien.
Hey! Wat een schatje en een mooitje En dat scheve trekt inderdaad nog bij. 4 jaar geleden was er ook 1 een shetlandertje bij ons die had het ook! Is weer helemaal goedgekomen
petraaken
Wat een schatje zeg, en inderdaad, zoals Tinne zegt; ik wil ook weer een Beeb (of nouja, bij mn merrie dan ) Geniet er lekker van, voor je het weet zijn ze groot
@Elisa2: Geen idee wat Iwaya's afstamming is. Ze is van de manege en ik weet dat ze kwpn papier heeft maar de afstamming zou ik na moeten vragen.
@Casca: Ik hoop ook dat ze snel een keer naar buiten kunnen als het beter weer is. Maar helaas zullen ze het nu nog met de stal en de bak moeten doen.
@Sammie: Haha oke heb ik weer wat geleerd
@Adriana: Fijn om te horen dat het wel bij trekt. Ik vind t nl. best eng zo dat scheve. Dat week zijn in de koten had ik wel vaker gezien, maar dat scheve nog niet.
@baroen: De stal is idd groot. Bijna 2 keer zo groot als een normale stal.
@Vanity: Ze lijkt qua beenaftekingen idd al behoorlijk op papa. En als het kolletje en de sneb met elkaar verbonden waren dan leek het op het blesje van mama
@petraaken: Ze wordt idd ingeschreven bij het NRPS.
@Siggy: Ja Iwaya trekt idd heel lief haar buik op als Symfonie komt drinken. Ze is er helemaal gek mee en is echt een big mama nu met dr nog dikke hangpens
@Sha_: Ik vond t in t begin ook eng om te zien. Maar gelukkig komt dat wel goed.