Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
)
Als ze wat groter zijn gaan ze naar andorra wonen waar de mensen nu al wonen, maar de paarden lopen daar in principe geheel vrij en los en das nu niet meteen perfect voor veulentjes die je wilt opleren
dus verblijven ze momenteel net over de grens in frankrijk bij moeder en zus van de eigenaresse en gaan ze er elke dag heen (of bijna elke dag). Tot zover het fijne gedeelte...
) en veterinaire begeleiding zijn ze er beide weer lekker bovenop gekomen zoals je kan zien op de foto's.
ze was bang dat ik ging denken dat ze ze helemaal hadden afgeschoren (en tinkermensen: zoals ze vaak op van die amerikaanse sites zeggen: watch that hair!!!
) De eerste is Artois, de tweede is Stella.
wie weet hoe is zij eraan toe? Van haar heb ik helemaal geen nieuws
... 

maar op zich is het wel heel wat voor die kleine droppies...9 maand oud en aan hun vierde eigenaar toe...waar ik natuurlijk niet geheel onschuldig aan ben!!! Maar dat op zich zou zelfs nog doenbaar zijn...alleen dat ze bij hun eerste en derde eigenaar zo erg verwaarloosd zijn, vreet me echt op van razernij!!!
Pellie schreef:oh ik dacht altijd dat ze bij jou ter wereld zijn gekomen maar je hebt ze ook aangekocht... jammer dat al snel bleek dat je ze zelf niet kon houden, met welk doel had je ze zelf gekocht frenia? oh wat zal dat een zuur moment voor je zijn geweest...![]()
maar wel goed om te zien dat ze een vetrouwd plekje hebben gevonden!!
ik heb ze weldegelijk dubbel en dik meebetaald 
Ik ging altijd van de aankoop van het hele trio uit
*gekke maar achteraf toch tevreden ik*
dit kan mij echt heel boos maken!!
he inmiddels een pak meer foto's binnen
en ik krjg een dikke cd rom toegestuurd met alle foto's die ze hebben 
) en we gaan zeker contact houden
) 

?
Stella is a real beauty!
ivm Baileys...
Pellie schreef:aaaha, ik ben echt een slechte lezer! het is me helemaal ontgaan dat één van de merries (tinkerbel?) de moeder van de veulens is!!