Mac schreef:Proficiat hoor! Het filmpje kan ik ook niet zien, maar de foto's wel en het is een snoepie!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Mac schreef:Proficiat hoor! Het filmpje kan ik ook niet zien, maar de foto's wel en het is een snoepie!
Neonlight schreef:Wat een droppie!![]()
En wat leuk, de hond als beschermer. Is dus niet bij ons alleen zo, bij ons ligt de hond na de geboorte gewoon 24 uur per dag voor de staldeur. Zo koddig en lief is dat, en de merries accepteren het ook gewoon.
Ik las net alweer een paar verhalen over verworpen veulens.
iwayalover schreef:Yes gelukkig ook weer een veulie geborenIk las net alweer een paar verhalen over verworpen veulens.
Gefeliciteerd ! Schattig hoor zo'n klein hoopje veulen in de stal! En lief dat die hond haar zo verdedigd
terorita schreef:wat een ongelofelijk schatig popje zeg.
nu die van jouw nog wachten kan lang duren
maar dit popje heb je wat afleiding toch

Echt een pOopyy....!!

alilover schreef:k wil niej dom doen maar het veulen is vandaag dood gegaan sorry k vind het oowk heel jammer

Casca schreef:vreselijk!! wel raar dat het veulen "vergeet te ademen"
Heel veel sterkte!!
glen_vanii schreef:wat erg zeg
heel erg jammer het was een mooi veulentje
sterkte
Chonelly schreef:Wat zielig voor het veulentje, maar zo kort in leven..
Wel absurd dat de merrie dezelfde dag nog moet rijden!?
maylolover schreef:Chonelly schreef:Wat zielig voor het veulentje, maar zo kort in leven..
Wel absurd dat de merrie dezelfde dag nog moet rijden!?
ik denk dat ze bedoelde dat ze nog gerden heeft net VOORDAT het veulentje is geboren