meid wat erg.. ja idd. ik heb het vorig jaar ook mee gemaakt met een klant. na zo veel scannen ook een 2 ling. sterkte ik hoop dat het goed gaat met de merrie !!
Bah wat naar, vreselijk lijkt me het om dit te moeten meemaken!!!!! Hoe kan dat nu toch na al dat scannen. Ik hoop maar dat alles goed gaat met Katinka. Met je andere merrie gaat alles nog goed qua dracht?
En als laatste Katinka haar lege buik en zoals ze er zelf nu onder is (eten)
De veearst is trouwens weer geweest, en heeft de nageboorte los moeten pellen. Hij leek er helemaal uit, maar voor de zekerheid moeten we haar voorlopig temperaturen en als ze koorts krijgt meteen bellen en dan wordt ze gespoeld. Ze is gelukkig lekker fit, en denkt alleen maar aan eten..
Laatst bijgewerkt door Mariska_28 op 18-01-06 15:30, in het totaal 1 keer bewerkt
Wat ontzettend jammer! Het waren mooie veulentjes geworden. Als je dit dan leest, krijg ik weer zo'n raar gevoel van binnen. Hopelijk houdt mijn merrie wel alles binnen.. Iig heel veel sterkte !
Het zouden idd mooie beesies geworden zijn... Bedankt ook voor het plaatsen van de foto's, Mariska...zo ziet Tinkerbells veulentje er dus nu ook ongeveer uit... Brrr...ik mag dan zo benieuwd zijn als wat naar kleur, geslacht en aftekening, maar ik wil gerust nog die dikke 80 dagen wachten hoor!!
Wat betreft Katinka: dat ze eet is iig goed! Hoe staat het met de nageboorte?
Doe je zoveel moeite om te scannen en ea uit te sluiten en dan blijkt ze nog drachtig van een tweeling . Echt sneu. Dat hengstje lijkt er op zich wel goed ontwikkelt uit te zien in tegen stelling tot degene waar Katinka op gelegen heeft.
Is de nageboorte er nog vanzelf af gekomen? Dit alleen is al erg genoeg, het is te hopen dat je merrie er verder niets aan over houdt.
Het bah wat verschrikkelijk....Heb er eigenlijk geen woorden voor. Mijn eerste reaktie was na het wegslikken van de emoties naar buiten kijken of mijn drachtige dame er nog goed bij staat.
Van de foto's krijg ik ook tranen. Eeuwig jammer dat ze niet leven!
OOOW ik had haar door elkaar gehaald met Chiara.. sorry Maar dat pellen.. dan moet ze nog een paar dagen gespoeld worden denk k. Wat een toestand ik ga nu eerst je link bekijken