Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Maar dat zou dan voor de nacht zijn. Overdag's zet ik haar toch liever in de grote wei dan.
.
). Ik ga er vanuit dat ze zich aan haar afspraak houdt
.
jeddah schreef:Okee, nog een voorbeel, Jeddah d'r veulen. Mocht niet drinken, Jed liet hem alle hoeken van de stal zien (terwijl ik gewoon aan haar uier mocht komen) als ik er niet bij was geweest was hij morsje dood geweest. Hij is nu een vitale jongeman van 2.5, de baas van een kudde van 12 en altijd super gezond geweest.
Jeddah heeft na 72 uur en veel samenwerken met DA en verdovinsspuiten hem volledig geaccepteerd.
Ik ben dus niet zo als Faas en Ibbel..
. Het is niet per definitie zo dat iemand die erbij is meerwaarde heeft. Niet iedere merrie waardeert het. Een ander weer wel. Er zijn ook wel katten bij mij alleen bevallen. Ben ik niet blij mee maar soms heb je dat gewoon niet in de hand. Ibbel schreef:Ik ben een fatalist: als het fout gaat, gaat het meestal goed fout. De DA is dan ook te laat. Of je er nou bij bent of niet.

Hollybolly schreef:hé hé hé!!! ik wil hier even geen ruzie! het gaat hier om hoe groot de geboortebox moet zijn en niet over hoe het met de natuur zit en of je het kan helpen. Sorry, maar ik stelde een vraag, maar daar wordt gewoon overheen gewalst. van het even niet erg, maar er is nu al een hele pagina vol over jullie dus vind dat wel even jammer.
.