Nu 3 dagen oud.. de kleine wollebol..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mac

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 16:55

Aaaaach, wat een droppie! Met zo'n grote stal met uitloop gaat dat helemaal goedkomen met dit stel. Top!

Rytm

Re: Nu 3 dagen oud.. de kleine wollebol..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-05 17:10

Bedankt

Ik ben net weer naar ze toe geweest.
Toen ik kwam was het redelijk lekker weer dus eerst maar met Daisy eventjes aan de gang en daarna Mistake en Ulsy rijden.

Dus mama naar stal..Daisy er vrolijk achteraan. Halstertje om, beetje kroelen. Heel schattig, Dais probeert dan te flemen maar dr lipje is nog te kort Ziet dr heel leuk uit.
Ze is wel lief, laat zich heel makkelijk aanraken maar een halstertje omdoen vind ze nog wel spannend. Gaat wel steeds beter. Het is vooral dat mama onrustig wordt. Maargoed, het gaat prima zo.

Toen Mistake en Ulsy uit het land gevist..gezadeld. Begint het toch te hozen.. We hebben maar even gewacht en hebben snel een half uurtje buiten gereden. Toen waren wij + de pony's zeiknat. Die op stal gezet, nu staan zij in die grote stal met uitloop en Daisy en mama in Mistake's stal.
Het regent zo hard dat die maar lekker binnen blijven.
Morgen als het droog is zet de boer ze buiten, anders blijven ze binnen.

Krullie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 17:19

ho wat een schatje.zou je toch zo je bed in nemen als knuffeltje. een droppie hoor.

briandylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 18:30

Wat een schatje.Kon ik mooi mijn zoontje(van 4 jaar) even laten zien hoe klein zijn veulen straks is.Wij verwachten van onze shet eind April een veulen,zij is ook een vos en gedekt door een bonte.Staan in mijn profiel.

MondyJoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 20:36

aaahh daar is ie weer t is en blijft toch een drolletje zeg en dat staartje liehief !!!:D

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-05 21:32

briandylan schreef:
Wat een schatje.Kon ik mooi mijn zoontje(van 4 jaar) even laten zien hoe klein zijn veulen straks is.Wij verwachten van onze shet eind April een veulen,zij is ook een vos en gedekt door een bonte.Staan in mijn profiel.

Wat leuk!! Die van jou zijn ook schattig zeg..!