Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

* dus ik ken de manege wel.
kan ik het veulen in Real Life zien hahaha
* Cassidy schreef:Erg mooi ding hoor! Eerste reactie was : wat een laat veulen, maar dat zal dan wel niet gepland zijn.
Ik kan me voorstellen dat de manege zijn pony weer snel in de lessen wil hebben, maar spenen in Januari? Dan is het dier net drie maanden oud? En wat ga je daarna met haar doen? Alle adressen om een dier in te scharen zitten dan vol en vaak kom je er dan niet meer tussen omdat de kuddes in het najaar vaak gevormd worden en iedere nieuwkomer weer onrust brengt....
*Edit: sorry veulen is niet in september geboren, maar in september gekocht. Blijft het probleem wat je er na het spenen mee wilt doen?

. De foto's zijn van september dus op de foto's is ze een maandje oud. parouscha schreef:Wat een leuk veulen!
Ze lijkt wel klein, maar dat komt vast doordat ze zo laat is
Nu komt ze tot net 10 cm onder me borst. Dus ik schat haar lengte nu op 1.20 en ze is 2.5 maand oud. Dus ze groeit lekker door!! xxxvagoxxx schreef:Wat leuk dat je het veulen koopt van manege de delft *daar reed ik vroeger op de manege knollen* dus ik ken de manege wel.
Haha maar staat het veulen dus nog bij de delft want dan ga ik is vragen of ik met me vriendin mee mag ofzokan ik het veulen in Real Life zien hahaha
Gelukkig koopt een goed iemand het veulen.
En tja die behandeling wat ze doen bij de paarden daar als ze niet willen lopen met sporen enzo *ik houdt me mond maar*
nils schreef:leuk veulen alleen heel bijdehand zeker?

Hetja schreef:Mooi veulen is het hoor! Fijn voor haar dat ze goed terecht gekomen is.
(vraagje, sprong jij vrijdag mee in de les met Harriette?)

.
rakkertje13 schreef:Mooi paardje![]()
Alleen zie ik in die moeder wel iets van een tuiger oid.
Wel mooi hoor
Haar opa is een half arabier en haar vader een kwart. Al zie je dat niet zo heel erg.