Dan idd voor plaats 2 en 3 strijden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, sorry Fighter
maar 

Daar is dit topic dus niet voor bedoeld!
abeltje_xx schreef:kan ik mijn knapperd dan nog opgeven ( ben pas net op bokt)
Sjoert schreef:Ik denk dat het aan libke is om te beslissen of zijn Fighter in gaat schakelen of niet
Het is antuurlijk wel zo dat wanneer er een groot aantal mensen zijn die op kleine fightie gaan stemmen, dat die stemmen dan verloren gaan voor anderen.
Maar aan de andere kant is dat ook weer niet zo'n probleem.
Als voor jezelf al vaststaat dat Fighter nummer 1 is, dan kijk je gewoon naar wie nummer 2 is geworden
Of denk ik hier te makkelijk over?
(hengsten en merries apart is op zich wel een goed idee.)
... Nu gaat de strijd dus tussen Aidan en Rocky?
grapje
. Wranglerbutt schreef:Eén ding is zeker: Wat betreft veulenbaasjes sta jij bij mij op nr.1, Tinne! Ik vind nog steeds dat je super hebt gehandeld toen Ivanka na de geboorte van Aidan zo ziek werd

Tinne schreef:Het wordt sowieso nog spannend in de verkiezing, want er zijn heel veel leuke hengstveulens! Andros van Myrdal hebben we ook altijd nog, die is als voshengstveulen met bles natuurlijk ook in de running, die roeleren![]()
.
En wat dachten we van Myron, Caio... die mogen we ook zeker niet vergeten!

Citaat:*Opgeven kan t/m ....(nader te bepalen)
* De persoon die een veulen opgeeft dient eigenaar of directe verzorg(st)er te zijn van het veulen
*Er mogen per persoon maximaal 2 veulens opgegeven worden (om het overzichtelijk te houden)
*Per veulen 1 foto (Geen bewerkingen, geen collage's)
*In de aanmelding dient duidelijk de naam van het veulen te staan
* elk veulen kan maar 1x opgegeven worden
*berichten die niets met de aanmelding te maken hebben (owh wat een leuke veulen etc.) worden verwijderd
*tekst bij de aanmelding mag, maar hou het
kort en duidelijk
*vragen of opmerkingen kunnen via PB naar mij of via TeM
Na de sluiting wordt het opgave topic gesloten en komt er een nieuw topic met alle namen van de opgegeven veulens en de bijbehorende bokkers.
Hier kan dan uit gekozen worden.
*men mag niet op een veulen stemmen dat door de persoon zelf is opgegeven
* men dient voor de start van de verkiezing geregistreerd te zijn om te mogen stemmen
*vragen of opmerkingen wederom via PB naar mij of via TeM
We gaan het dit jaar weer proberen eerlijk te doen, ik hoop daarvoor op jullie steun! Schroom niet om een moddie ervan op de hoogte te stellen als je ziet dat iemand niet eerlijk bezig is.
Ik doe dit omdat het me een keer leuk lijkt om te organiseren. Als mensen ergens over klagen kan dat dus bij mij...
Al hoop ik erop dat klagen niet nodig is
Tinne schreef:Het wordt sowieso nog spannend in de verkiezing, want er zijn heel veel leuke hengstveulens! Andros van Myrdal hebben we ook altijd nog, die is als voshengstveulen met bles natuurlijk ook in de running, die roeleren .
En wat dachten we van Myron, Caio... die mogen we ook zeker niet vergeten!
Ben ik het helemaal mee eens, voshengstveulentjes MET bles zijn helemaal in dit jaar!!!