een paar fototjes van Al Dente op 2,5 maanden oud

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

pressent

Re: een paar fototjes van Al Dente op 2,5 maanden oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 18:41

super veulen zeg echt een leuk ding lijkt inderdaad wel op de moeder superwoman vind ik ook

MondyJoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 19:44

en hier nog een ,en wat heeft ie een mooi apart neusje (of komt dat door de foto ?) jmmr dat je hem weg moet doen ,maar nu kun je iemand anders blij maken met zo'n leuk ding

TheSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 08:47

Wat een kanjer!! Ik kan me voorstellen dat je moeite met de verkoop zou hebben......

kannie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-05 23:14

jacaranda; hoe bedoel je ; een apart neusje? ik zie er niks aparts aan eigenlijk...
en over het verkopen, nee, ik vind het echt een drama, ik krijg bij eenmaal, andermaal ook niet echt veel reacties en vind dat helemaal niet erg eigenlijk...
ach..als hij echt heel goed terecht komt en ik kan hem nog opzoeken en hij heeft het naar zijn zin daar, dan kan ik het denk ik wel accepteren, maar ik zou hem zoooooo graag houden, maar ik weet niet hoe!!!! ik fok pas weer een veulen bij de merrie als ze oud is zodat het veulen de opvolger kan worden en ik het kan houden, ik wil dit noooooiiit meer meemaken, kan er soms gewoon niet van slapen. ik heb ook nog een tinkermerrie dus waar ik veulentjes van fok en ook dit vind ik moeilijk, en toch..dit is anders en vraag me niet waarom, het is gewoon zo'n innemend mannetje. hij is zo buitengewoon lief.
ach......

Meligemaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 08:58

mooi veulen zeg! ook super leuke foto's. succes met de verkoop!

MondyJoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 17:19

nou ik weet niet hj heeft gewoon zo'n apart neusje ,viel mij op maarja kan miss aan de foto's liggen ik snap het wel hoor ik zou het denk ik ook moeilijk vinden

Maud_82

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 12:40

Oké overgehaald !!

Ik ben op zoek naar een dergelijk veulen en nav je reacties hier in dit topic moet dit wel een kanjer zijn !

Ik stuur je een pb'tje terug!