Een maatje voor Assedo; Bart is er!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

PhiaBink

Re: Een maatje voor Assedo; Bart is er!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 20:46

Wat een koppie heeft die Bart!!! Even laten wennen aan elkaar en voor je het weet zijn het allemaal de grootste vrienden.
Jopie dreigt ook altijd naar vreemde paarden, na een paar dagen is het over en hij laat dat paard met rust of het wordt zijn beste vriend.

Odess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-05 17:40

MissHIS schreef:
Haha ja zal ik doen! Maar ik overweeg wel haar naam te veranderen hoor! Ze heet Arina, nou dat vind ik echt afschuwelijk!

Is de merrie knettergek als Assedo weg gaat? Ik kan mijn veulen helemaal in haar eentje uit de wei halen en op stal zetten. Rilexta kijkt me dan wel altijd wat verbaasd aan hoor, haha!

Op zich wel hoor, ik trek ze regelmatig uit elkaar. Dan zet ik Assedo op stal om biks te gaan eten en dan hinnikt Odessa alleen wat. Maar ik weet niet hoe ze is als ik ze echt uit elkaar haal, mevrouw heeft nogal wat temperament... Assedo daarintegen is veel koeler en zelfstandiger, gelukkig! Ennuh Bartje, ik vind het ook wel wat hebben, ik vind het niet verschrikkelijk in ieder geval!

jeddah schreef:
Gelukkig gaat het nu allemaal goed, blijft altijd gheel spannend vind ik!

Ik vind Bart echt geweldig!! Zo'n poepie!! Ik ben FAN!

Ik zal hem zo nog even pakken. Meneer heb ik gisteren voor het eerst alleen meegenomen naar de stal en biksjes gevoerd, en dat vond ie toch spannend! Hij zwalkte erover! Een borstel over zn rug vond hij ook zo raar! Ik probeer hem overal aan te raken maar dat wil nog niet echt. Gewoon elke dag een beetje en dan komt het vast goed. Het karakter zit in ieder geval helemaal goed!

Timon en Bart stonden net samen te kroelen Wat kan je daar blij van worden zeg!

Ik zal mn camera zo nog even pakken, misschien kan ik nog wat mooie shots maken

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-05 18:38

Voor je het weet vind ie alles de normaalste zaak van de wereld hoor!

Ik ben benieuwd naar de kroel shots!

Odess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-05 06:30

Het ging gisteren al veel beter! Meneer snapte dat hij biks kreeg, dus die kop direct in de biksbak Alleen is hij net iets te klein om daar fatsoenlijk uit te eten... Ik heb een borstel over zn lijf kunnen halen, voorzichtig aan zn benen gezeten en al wat voetjes opgetild. Gaat best netjes dus. We komen er wel

Hier het bewijs

Afbeelding

Zoals je ziet staat Assedo achter Timon en die zat ondertussen lekker te klieren, dus lang duurde het niet. Assedo is momenteel echt een bully ten opzichte van Bart, maar ik denk dat dat hard minder wordt als ze nog maar met z'n tweeen zijn

Edit: Gisteren toen Bart op stal stond hinnikte Odessa (!) naar hem! In de wei was daar weer weinig van te merken, maar ik vond het wel komisch

maroes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 07:15

Fijn hoor dat het allemaal zo goed gaat.

IngLio

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 13:34

Ideaal meid... komt wel goed hoor, het gaat al heel goed zo!
en ik kom over 3 weekjes weer Jeee kan ik Bart ook IRL zien

Bella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 19:03

Fijn om te zien dat Bart al netjes inburgerd bij jullie in de weide ...vooral die foto met Assedo in de voerbak haha die vind ik echt geweldig!

En Bart...tja Bart is gewoon stoere Bart...in het begin wel enorm gelachen over de naam (en ook op de keuring vond ik het best beetje verwarrend als Bart en Bart beiden reageerden op "bart"...ja is natuurlijk ook heel logisch, maargoed...dan had ik wel eventjes lol haha)
*even ter duidelijkheid: De fokker van fjord Bart heet ook Bart *