Het is tenslotte niet vanzelfsprekend om gewoon een moeder en dochter uit elkaar te trekken
maar het moét
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Het is tenslotte niet vanzelfsprekend om gewoon een moeder en dochter uit elkaar te trekken
maar het moét
Het ergste lijkt nu wel voorbij te zijn, gelukkig!
Ik denk dat mijn veulen heel rustig zal zijn maar mn merrie
zal gedrag gaan vertonen wat lijkt op dat van Quirina
Succes ermee! Jij hebt het ergste al gehad!

Maar we zijn erover en dat is het belangrijkste! Ik hoop voor je dat het ook goed meevalt! Idd ik ben er vanaf
Nu jullie nog e 
? Afspeenverslag staat toch op pagina één 

Echt wel zielig
Maja het zal wel beteren
Heb vandaag ook al met Quirina ff wat gereden en dat ging ook super
). Het zou zelfs beter zijn als ze elkaar ook niet meer horen, maarja das even niet anders...
Forpreza eet nu al alleen haar worteltjes op
en ze kan zelf al drinken en ze staat rustig
Alsook Quirina staat rustig en hinnikt af en toe nog wel is 
Sjuimpje schreef:Ik vind het persoonlijk waardeloos om af te spenen als ze zinnen gehoorsafstand staan,
dan duurt het veel langer, ze blijven lang onrustig en de merrie blijft ook langer melk aanmaken.
krissie1985 schreef:ach het wil best wel als ze vlak bij elkaar staan! Had ik toen ook, en ging super goed! Het kan wel langer duren, maar maakt niks uit!
Dus yuri ging vandaag prima? mooi man
krissie1985 schreef:ach het wil best wel als ze vlak bij elkaar staan! Had ik toen ook, en ging super goed! Het kan wel langer duren, maar maakt niks uit!
Sjuimpje schreef:krissie1985 schreef:ach het wil best wel als ze vlak bij elkaar staan! Had ik toen ook, en ging super goed!
Het kan wel langer duren, maar maakt niks uit!
Ik kan mij niet voorstellen dat het voor merrie en veulen leuk is om van elkaar gescheiden te worden, dat wil ik dus niet langer dan nodig rekken.

Sjuimpje schreef:Ik maak mij niet druk hoor, er staan wel ergere dingen op Bokt, als ik mij dat allemaal zou moeten aantrekken dan zou ik geen oog meer dicht kunnen doen
Het is alleen maar een tip, jij kan er niet zoveel meer mee, maar andere mensen die nog wel moeten afspenen wellicht wel
hier heb ik tenminste wat mee...hier zeg je iets op een vriendelijke manier waarvoor mijn dank
Maar ik vind het helemaal niet erg omdat ze al na één dag zonder elkaar kunnen..én ook dat ze elkaar kunnen horen..
Heb haar ook even in de piste losgelaten, ze stond erg frisjes
Met Quirina gaat ook alles super! Haar uier is al veel kleiner, is niet meer hard en als ik op de uier duw, gaat de uier gewoon mee...Gisteren kon ik de uier zelfs niet induwen omdat ie zo hard stond!
hoe was forpreza eigenlijk in de bak zo voor het eerst zonder moeder