Op bezoek bij Sudar!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Boldly

Re: Op bezoek bij Sudar!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 10:56

Ja, dat was zeker schrikken.. Ik zou er ook niet aan moeten denken dat dit gebeurd zou zijn terwijl ik op vakantie was een paar weken geleden. Ik weet zeker dat de oppassers het niet gezien zouden hebben omdat ze hem niet zo goed kennen. Dave staat bij een boer redelijk vlak bij mijn huis. Ik kom er zelf drie keer op een dag of ik ben er de hele dag. Mijn sociale leven is ook erg slecht af en toe.. Vriend lief voelt zich vaak buiten gesloten.. Maar ja, ooit komt er een dag dat mijn paarden achter mijn huis staan! Nog even mijn studie afmaken..

Als Dave straks afgespeend is, gaat hij naar een groepje hengstjes, ze komen dan met z'n vieren bij iemand anders achter het huis te staan, waar ze ook goed in de gaten gehouden worden. Dat is ook goed te doen voor mij. Want een opfok heb je hier niet echt in de buurt en daar kies ik ook liever niet voor.. Dus ik denk dat het zo straks wel leuk is voor ze!

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 13:57

Sudar is echt geweldig, heel mooi koppie heeft ie Echt leuk om te zien dat Sim & Catmax het zo leuk hebben samen, en dat hebben ze beide verdiend !

Jeetje, wat een beer is Rocky zeg, ik weet niet of het komt door de manier waarop de foto genomen is, dus, nog meer foto's van Rocky ???? :D:D

jacojonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 14:26

Wat een mooi beesie komt hij/ zij ook bij je thuis staan of moet je elke dag daar heen knorren

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-05 13:15