Black beauty wordt White beauty

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Black beauty wordt White beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 08:15

Wauw, echt gaaf dat ze zo van kleur veranderen he ?!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 21:13

kimmie261 schreef:
ja,maar doordat zij zo intens zwart was zeiden velen,redelijke kenners,dat ze wel zwart zou blijven...

enne ik vind schimmels super mooi!!maar vind nu jippie een zwarte jippie,dus moet even wennen aan het feit dat zij schimmel wordt...

Vreemd, als een veulen echt zwart is zoals deze wordt het altijd een schimmel, een zwart paard wordt namelijk antreciet-grijs geboren. Echte kenners waren het dus niet.

En ik kan me voorstellen dat je het ergens wel jammer vindt, ze heeft wel een heel mooi hoofdje nu met dat witte kolletje! Maar je veulen is prachtig, en zal zeker een hele knappe schimmel worden!

Mexxuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 20:51

Waaaauww femke.. dat zie je al goed zeg.. had ik niet verwacht zeg..
Ik vind het wel stoer een witte fries!!

Mexx wordt geen schimmel, na 5 maanden nog geen witte haar te bekennen.. het zou alsnog kunnen, maar ze wordt alleen maar zwarter!!

Ach.. ik ben blij met hoe ze zijn.. ik vind het echt een fantastisch beestje die Jip van je!

IngLio

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 09:33

Ah wat mooi om een zwartje schimmel te zien worden. Dat gaat toch heel anders als bij een bruine zeg!
(Zie m'n onderschrift, Avenue was bruin)