Zit er toch los op. Ik heb al veel gedaan eigenlijk hoor
De hele schouder is al weg..Totaan de buik. En op haar poep is ook al een deel weg en aan de lies ook
Ben goed bezig
en ze geniet ervan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Zit er toch los op. Ik heb al veel gedaan eigenlijk hoor
De hele schouder is al weg..Totaan de buik. En op haar poep is ook al een deel weg en aan de lies ook
Ben goed bezig
en ze geniet ervan

) en die had nog helemaal niks van zijn/haar haar kwijt...Citaat:Ik ga altijd met die aangevreten veulens naar keuringen en ze doen het er echt niet minder om hoor
Het haar zit er ook niet voor niets op. Liever op de keuring wat lelijk in de vacht dan scheren en daardoor het veulen veel binnen moeten zetten met regenachtig weer of zelfs een ziek veulen...
Ik was mijn veulens ook nooit voor de keuring, hooguit de beentjes en het staartje maar meer niet. Die vettigheid in de vacht hebben ze hard nodig als ze in de wei lopen. Een washandje met baby olie haal ik er even overheen vlak voor ze de ring in gaan en daar doet de jury het maar mee
Het hoofdje wel netjes toiletteren en een mooi halstertje om of een touwhalster (welshjes).
Je loopt tenslotte hooguit 5 minuten in de ring en daar heb ik geen ziek veulen voor over