Maar we willen niet te lang wachten, want net als zijn volle broer Zip vorig jaar staat hij ook nogal gezakt door de kogels achter. Onze DA is toch van menig dat beweging hier de beste oplossing is, en eigenlijk als we horen van vele mensen (+ de ervaring met Zip, en reeds andere veulens, is dat ook zo).
Het is echt wel een heel lief veulen. Je mag niet aan stal komen of hij groet je met een hinnik. Echt leuk...

Noon schreef:TequilaRos schreef:
Gefeliciteerd!!! Ben zeer benieuwd naar de droge helemaal foto's. Zo ziet hij er in ieder geval super uit!
idd...ben wel benieuwd naar het halfbroertje van Always Special
Ramiro schreef:Gefeliciteerd!! Nu heeft mijn paardje Special S, er een neefje bij
Ben ook heel benieuwd naar volgende foto's
Leuk te horen van mensen met ook nakomelingen van Special

Tinne schreef:Potverdikkie, volgens mij was deze merrie tegelijk met die van mij uitgerekend ! IK WIL OOOOOK!!
Haha..
Maar van harte gefeliciteerd! Mooie naam !
Het kwam bij ons dit jaar eigenlijk ook totaal onverwacht. Normaal laat de merrie het heel goed zien wanneer ze gaat veuligen. Dit jaar ga ik ze s'avonds binnen halen omwille van de insecten. Zit ik een filmpje te kijken. Hoor ik plots allerlei geluiden in de stal. Ga ik kijk... Ligt ie er al naats en probeert op te staan. Zo zie je maar... Wie weet gaat het ook zo snel bij jouw

Rhea schreef:gefeliciteerd Jan, jammer van het weer nu...!!
Bedankt

Cute schreef:Dat ziet er weer goed uit Jan!
En weer een donkere met weinig wit uit een vosmerrie.
Fokt Special D eigenlijk ook wel eens vossen?
Wel beetje jammer dat het weer een hengst is, of niet?
Ik ben benieuwd naar de buiten foto's.
Jaaaaa... ik geef toe dat ik dit jaar wel graag een merrie wou hebben. Maar ik ben zeker niet minder tevreden

kweenie schreef:Gefeliciteerd! Mooi kleurtje hoor.
Ik ben benieuwd naar de 'helemaal-foto's'
Dat kleurtje vinden we ook helemaal TOP. Is donkerbruin het? Wat denken jullie?
EmEm schreef:Gefeliciteerd Jan! Ziet er goed uit! Dat heeft Gavotte weer goed gedaan!
Heeeel bedankt! Net als andere jaren is Gavotte weer helemaal op en top moeder