Nou het was het wachten waard he, wat is ze leuk. Fijn dat het een merrie geworden is he. Ik zag net je pb en ging gelijk zoeken. Ze is echt heel leuk, maar ja hoe kan het ook anders met zo'n pappa(en mamma natuurlijk)! Heel veel plezier met haar. Geniet er maar van ze zijn zo groot. Dat heb ik gezien met die van mij!
Geniet er maar van ze zijn zo groot. Dat heb ik gezien met die van mij!
Ik weet er alles van! We hebben ook een twenter hengst op stal rondlopen. Is de halfbroer van Ace Ze hebben de zelfde moeder. Maarja Ace is van oo-seven en Wedge (de twenter) van Gribaldi. Maar dit jaar laten we Lania weer dekken, en dan door painted black.
painted black is ook mooi. We hadden toen een. merrie van painted black. Was een hele mooie merrie. alleen haar naam was minder, Wedgewood! maar ja moest met een w beginnen
2 jaar geleden is er ook een 00 seven geboren bij mij op stal, precies dezelfde kleur als deze en die werd eerst koffievos en is nu mooi heeeeeeeeel donkerbruin bijna zwart hihi
Hou er wel rekening mee Sylvia dat toch redelijk veel nakomelingen van OO-Seven donkerbruin worden Wij hebben wel een 2 jarige van Gribaldi gefokt en die is zwart Is ook een heel mooi paard!