"Fighter heeft nieuwe benen"

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Netje

Re: "FIGHTER HEEFT NIEUWE BENEN "

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 21:34

Ik vind het zo dapper van hem, zoals hij alles iedere keer maar weer ondergaat !

Ik had wel nog een vraagje. Op de eerste foto's heeft hij alleen zijn braces om, maar daarna heeft hij weer verband om zijn knietjes; is dat om ze niet teveel te laten buigen ?? Of moet dat altijd ?

besita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-05 21:35

crazy_funky schreef:
ohw, dus als ik het goed begrijp, laten we ruim zeggen, met een maandje moeten zijn beentjes al redelijk goed staan.. ofniet?

en hoe zit dat met die plastiekjes? plastic neem ik aan dat dat het is? Tong uitsteken zal wel belgisch zijn Knipoog
hoe gaat dat in zijn werk en hoe word dat aangebracht en dergelijke om zijn beentjes?

Ik zal morgen eens een "close up "nemen ervan. ze gaan open met "velcro"waar moeder al lekker aan het friemelen was ,dus we gaan er rustbandages over doen morgen

Boldly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 21:36

Knap wat ze tegenwoordig allemaal kunnen! Als we die artsen moeten geloven komt het allemaal goed! Succes met kleine Fighty!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 21:38

haa volgende topic! super! Lachen
hij vind het zelf maar raar zo te zien Haha!

besita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-05 21:39

Netje schreef:
Ik vind het zo dapper van hem, zoals hij alles iedere keer maar weer ondergaat !

Ik had wel nog een vraagje. Op de eerste foto's heeft hij alleen zijn braces om, maar daarna heeft hij weer verband om zijn knietjes; is dat om ze niet teveel te laten buigen ?? Of moet dat altijd ?

is eigenlijk om alles goed op zijn plaats te helpen houden ,in die braces zitten zo rubbertjes ter bescherming en om die plat te houden :verband erom ,en om te vermijden dat mams, die een heel nieuwsgierig beestje is ,eraan gaat bijten ,want dat zouden gouden wortelen zijn aan die prijs per kilo Haha!

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 21:41

Ik ben nog even je andere topic aan het doorlezen, maar wat moet je door een hel gegaan zijn zeg! verschrikkelijk! Gelukkig gaat het ny de goede kant op! Ik ga voor je duimen dat het helemaal goed komt met fighter!

maroes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 21:45

Wat goed zeg,Fighter twee nieuwe benen.
Het is ziet er allemaal super uit.

Alanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 21:48

WAUW, WAUW, WAUW!!!! Het is echt een stoere vent aan het worden, wat een verschrikkelijk dapper veulen! Zal hem wel even wennen voor hem zijn, maar het komt vast goed, daar ben ik heilig van overtuigd!!
Slaan jullie je er een beetje doorheen??

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 21:50

Ik heb het oude topic af en toe nog gevolgd om op de hoogte te blijven, maar kon het haast niet meer bijhouden. Wat een geweldige foto's! Het ziet er fantastisch uit als je het vergelijkt met hoe hij er de eerste dagen bij lag. Jammer dat hij nog niet mee naar huis mag. En ik hoop dat Fighter een gezond en geweldig paard zal worden als ie later groot is. Haha!

marquez1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 21:54

TOPPIE, dus als ik het goed heb, zie je er later helemaal niks meer van. Ik sta echt versteld van wat moedernatuur allemaal teweeg kan brengen.
Fighter zal straks raar opkijken, bij jullie in de wei, zijn wereldje wordt dat in 1 keer stukken groter. Vond hij het niet raar/ eng zo buiten lopen?

Daanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 21:58

Libke, ik word er stil van moet ik zeggen, kippenvel moment om hem zo vor het eerst buiten te zien staan.
Maar wel in positieve zin! Vind het prachtig dat hij weer een stapje verder is met zijn nieuwe benen. Even balen van zijn plastic zooltje zeg! maar dan nog maar een paar daagjes geduld. waarschijnlijk heeft Fighter dat zelf zowiezo niet door, hij is gewend al die tijd in zijn stalletje te zijn...

Nu dus een kwestie van "revalideren" Uiteraard zal dat ook nog wel zwaar zijn, maar het zwaarste is als het goed is achter de rug toch? nou en als we kijken naar hoe goed hij zich daar doorheen heeft geslagen, moet dit hem zeker gaan lukken!
Wel zeggen wanneer je in bit enz komt he? en dat paard en rijtuig, is dat op tv? (vast een hele stomme vraag Party!! )

Ik hoop dat we snel eens bij fighter kunnen kijken als het beter gaat, voelt voor mij net een beetje als of we m allemaal hebben verzorgt of zoiets, omdat je zo met hem mee leeft... Sterkte maar weer! en kan niet wachten tot de thuis foto's!

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 21:58

Mooi hoor! Gelukkig dat het de goede kant op gaat, maar we blijven nog even duimen! Fighter vecht zich er vast doorheen!

Succes!

besita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-05 22:02

marquez1 schreef:
TOPPIE, dus als ik het goed heb, zie je er later helemaal niks meer van. Ik sta echt versteld van wat moedernatuur allemaal teweeg kan brengen.
Fighter zal straks raar opkijken, bij jullie in de wei, zijn wereldje wordt dat in 1 keer stukken groter. Vond hij het niet raar/ eng zo buiten lopen?

ja ,hij was helemaal van de kaart ,we hadden mams er al uitgenomen om te wandelen maar hij was erg onzeker om zijn nieuwe omgeving te verkennen ,het kan hem eigenlijk ook geen barst schelen dat mams 20 meter verder liep , nou ja hij is natuurlijk al zo op iedereen afgestemd .Dus het zal voor hem ook wel beter zijn als ie straks in hun weitje staan ,lekker veulen te wezen .Ik ga ze dan niet te veel storen ,ik kan ze hier steeds vanop een afstand in het oog houden !!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 22:06

Na een rot dag gehad te hebben is dit een heerlijk bericht om te lezen en is het echt genieten van de foto's!!

Petje af voor jullie dieren liefde!!

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 22:16

Super Libke, zie je wel dat hij het wel red!! Het gaat allemaal goed komen!!

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 22:25

Geweldig deze foto's!!!!
En Libke; opdat je zei dat je ons ging vervelen met Fighter's foto's... hier worden we nooit zat van!!! Knipoog

Echt super hem zo buiten zijn stal te zien!!! Hopen dat hij snel mee naar huis kan en idd lekker veulentje kan zijn!!

Stephany

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 22:37

Ach wat een mooie aandoenlijke foto's van die kleine (maar grote) Fighter....echt ontroerend vind ik ze... Ja
Wat ben ik blij voor jou dat alles nu toch goed komt na die bange dagen/weken. Pling

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 22:42

Ziet er goed uit.

Grappig dat ik als antwoord van BIT kreeg dat zo'n verhaal al eens eerder was geweest en dat ze al volgepland zaten tot het eind van dit jaar.
Dus dat ik er niet op hoefde te rekenen dat ze er iets over zouden schrijven.
Leuk dat ze dat nu toch wel doen. OK dan!

whoopylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 22:56

Super!
Hij ziet er echt niet uit zo met die dingen Tong uitsteken Maar het helpt he! Haha!
Ik wacht met spanning de volgende foto's af Haha!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 23:17

In het vorige topic had ik gezegd dat ik graag nog foto's van Fighter op de wei wou zien voor het eind van mijn examens, en dat is volgende week dinsdag. Gaat dus alsnog heel nipt worden Lachen

Maar hij ziet er steeds beter uit!!! Ziet er wel heel onwennig uit buiten na al die tijd stal. Beestje moet nog heel langzaam ontdekken hoe groot de wereld is e Knipoog

O en nogmaals: alle steun is welkom in het doneertopic Haha!

(zie onderschrift)

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 23:18

Wow wat een vooruit gang!
Echt top!

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 23:20

Jammer dat je hem nog niet mee naar huis mag nemen, maar dat gaat nu niet lang meer duren.

Petje af voor jullie Ja

rosecroft6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 23:26

Hij ziet er echt goed uit.
Ik hoop voor je dat die braces hun werk zullen doen.

_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 23:32

super dat hij nu die braces heeft!
helemaal fijn als hij maandag weer mee naar huis kan!

kitag1rl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 23:33

leuk hoor!! Ik vind het zo fijn dat er mensen zijn op deze wereld die zo'n mooi veulentje toch nog een kans geven.. en kans die eigenlijk alle wat zwakkere veulentjes verdienen.. TOPPIE!!!!