bontje Elmo 2 maanden oud EN vergelijking met grote zus foto

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mariska_28

Re: bontje Elmo 2 maanden oud EN vergelijking met grote zus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-05 15:21

MelanieS schreef:
Ik heb echt een zwak voor Kieran's 'tweeling'broertje!!mag ik 'm hebben?! Kleurtje lijkt toch nog steeds op die van Kieran.

Haha.. Helaas Melanie, hij is al verkocht naar Frankrijk.. Ik zal binnenkort als ie 3 maanden is weer foto`s maken, hij is nu namelijk eindelijk een beetje aan het verharen. En het is echt een heel apart kleurtje wat er onder vandaan komt. Inderdaad een beetje Kieran-Oranje

grid schreef:
Jij fokt echt kanonnen voor mij misschien wat te groot maar wel erg mooi

Ben nu al benieuwd naar de combi Thunder heb al erg veel mooie nakomelingen van thunder gezien (vind ze over t algemeen nog mooier dan de O'malley's --> maar ja ... moet met de merrie ook passen hè )

Dank je wel. Voor mij is het ook aan de grote kant hoor Dipsy hou ik. hoe groot ze ook zal worden, maar van mij mag ze bij 1.60 stoppen met groeien. Toch zijn veulens als Elmo voor de verkoop wel goed. Echte zware, en dan boven de 1.60, daar is wel vraag naar. En met Ciara fok ik juist wat kleinere (nou ja, verwacht rond de 1.50 -1.55) maar dik in het haar. Ach, beetje afwisseling he

Collinnnnn

Re: bontje Elmo 2 maanden oud EN vergelijking met grote zus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-05 21:40

Wat een super veulen zeg!
Als je hem verkoopt,kan je me PB en