dat is zeker een hele verandering dan met vanmiddag... ik heb vanmiddag geen kegels gezien... heb er ook niet op gelet trouwens;) haha ha ha.... Marije ik vond het heel erg leuk en je hebt mooie paardjes... heb alleen sammie van heel dichtbij gezien en die is ook super mooi!!!!
Rayo is a veritable little pistol and is doing quite well. They have taken him off oxygen this morning to see how he does. His respiratory rate is around 40/min when resting, but gets up to 80/min when he is messed with. He is urinating well, and the urine is clear. He still has some crackles in his left lungfield, but seems to be improving. His albumin level did go up some after his plasma transfusion, but not high enough, so he is getting another transfusion again this morning.
Now Vlekje. She developed a temperature during the night. Temp was 102.5 and her heart rate went up to 52/minute. She might have some digital pulses in her front feet, so she could be working on foundering. They gave her banamine and put her in frog supports. They lavaged her uterus again this morning.
I'll be heading over there later this morning, and will keep you posted.
Ja hij is geweest en wist het ook niet Met een noodoplossing heeft hij 1 camera aan kunnen sluiten op beide tv's en hij heeft de switch mee om te kijken of daar wat mee is. Morgen hoor ik meer...
Dit is een maiden Sjoert. En ik houd haar zo ver mogelijk weg van Copper en Macy. Releste is nog niet verpest door die ervaren merries, misschien gaat ze wel volgens het ECHTE boekje netjes binnen 24 uur veulenen
Marije.. in principe hoop ik natuurlijk dat het veulen snel komt. Maar aan de andere kant is het ook wel weer leuk om naar een merrie te kijken met zo'n duidelijk cam