Hij is echt prachtig!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

jeddah schreef:Maar hij
is ook verwant aan Impressive Wranglerbutt!
Ik vind ook Boldianic Bay het leukst! Ik zou niks met Exclusive doen omdat er in Duitsland een hele grote Paint stal zit, Exclusive Paints, die ook het woord Exclusive erg veel gebruikt, dus ik denk dat gelijk aan hun.
BH Obvious Fly Guy vind ik ook erg origineel!
Wranglerbutt schreef:Citaat:Maar hij is ook verwant aan Impressive Wranglerbutt
Dat vermoedde ik al, maar is het niet zo dat vanwege de erfelijke belasting, niet iedereen daarmee te koop wil lopen?
Het zou mij niet leuk lijken als ik een paard had dat, alleen vanwege zijn naam, wordt geassocieerd met een hele nare erfelijke paardenziekte.
. Dat mensen bij het woord Impressive alleen aan de ziekte HYPP denken (die overigens heel behandelbaar is en waar prima mee te leven is voor een zeer groot aantal paarden) dat is hun probleem.
. Het ligt er ook maar net aan hoe positief of negatief een mens wil denken.... Boldly schreef:
Exclusive had ik helemaal zelf bedacht.. Dit vind ik echt een tegenvaller, dat er dan al veel andere zijn met die naam.. Het blijft lastig een naam verzinnen!! Ben blij dat ik geen KWPNer heb, dan moet het binnen 10 dagen...
Wranglerbutt schreef:Nog een eigen inbreng:
Bay On Broadway
, Impressive Bob
.
Roepnaam ben ik al uit...
??? Je hebt gelijk, Davie past beter bij 'm
??
... Tja, dus dat werd ook niks.. Maar Inclusive dus weer gerelateerd aan Bold haar papier.. Boldly schreef:Ik had toen Bold nog drachtig was ook "All Inclusive" bedacht. Die zou ik dan willen gebruiken als het een regular zou worden. Maar Frank, mijn vriend zei, noem hem dan Bed and Breakfast of Halfpension... Tja, dus dat werd ook niks.. Maar Inclusive dus weer gerelateerd aan Bold haar papier..
!!!
ze staan overal prachtig op! Moeder en zoon zijn allebei prachtige paarden! mag je trots op zijn!!!!!
Zelf vind ik het ook wel wat!
"
. Ik wil ook een beetje een knap papier
Ik ben gewoon pas blij als ik het papier, het bewijs, in handen heb
! jeddah schreef:Ik wil ook knap papier, maar ik wil vooral PAPIER!!![]()
...
Mac schreef:Eerste keus: All Inclusive
Tweede keus: BH All Inclusive
Derde keus: Boldaniac Be Aech