Mooi veulen hoor...leuke bles heeft ze

Mooie naam heeft ze ook gekregen!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, wat een droppie! Geniet ervan!! 
)
) Hele mooie foto's hierboven, heb er meteen een paar gepikt
)rustig af
Tinne schreef:Ik kwam even spieken om te kijken of de actiefoto's in de wei er al stonden... maar ik wacht nog even (on)rustig af

en heb me gisterenavond zitten verbazen hoe snel die kleintjes toch eigenlijk bijtrekken.
) hij zei pak jasmijn maar en kijk maar of ze meeloopt en dat ging toch soepel jasmijn was kalm en de kleine liep braaf aan de zijde van mams voelde me ineens zo trots samen met die 2 dames ineens besefte ik wauw die zijn van mij
. (Dat vind ik iig wel een voordeel van Ivanka's eenkennigheid, er staan vaak mensen bij haar wei, maar daar gaat ze niet naartoe). 

e
maar ok was een kort bezoekje ze waren net binnen gezet(bleef maar regenen) en Alycia viel letterlijk bijna om van de slaap dus appeltje gegeven aan jasmijn en even in de stal zitten genieten (was mijn 1e keer even helemaal alleen met de 2 dames
)
maar die moet ik inscannen!! 
dank je ja hoor ben alweer kalm is wel even wennen hoor en ben ook wel een echte leek met veulens (tenminste zulke kleintjes
)
bedankt enne ja hoor tinne vind het wel fijn dat jas haar kind goed beschermt ze doet het voor nu in de normale zin. 
erg leuk fijn hoor zeker nu ik even geen camera heb