We zullen zien
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
We zullen zien
Ik weet dat Forpreza kleiner is maar ja
heb al positieve reacties gehad dat ik er niet op moet letten 
Ze heeft vandaag voor de eerste keer (EINDELIJK) op de wei gestaat mét gras en het deed haar erg goed, ze was veel gemener door het gras
het gaf haar een opkikker denk ik
Mooie foto trouwens van Avenue
Ik zal hem binnenkort weer eens meten!
Quirinake schreef:@ cheyenne: ik heb ook géééééén idee, ik hoop dat ie niet kleiner word dan de merrie of ik pas er helemaal niet meer op.
@Lontje: Ja haar benen zijn wel goed maar ik maakte me zorgen over haar werkelijke grootte, al die veulens zijn heel veel groter dan haar op haar leeftijd. Als ze geboren werd was ze superklein, nog kleiner dan een meter...en nu is ze 1.12m ongeveer dus ze is wel een stuk gegroeid.
menske schreef:Er zijn natuurlijk heel erg veel zaken van invloed op de uiteindelijke grootte van een paard. Maar iemand van de oude garde heeft mij ooit eens gezegd dat de schofthoogte de dag na de geboorte rond de 1.03 m moest zijn om een paard tussen de 1,65 en de 1,70 te krijgen. Ik meet al onze veulens dus een dag na de geboorte op en tot nu toe blijkt deze oude wijsheid wel aardig te kloppen.
als ik op die oude wijsheden af ga vraag ik me af hoe groot die van ons dan word