Ik dacht al, die is er vroeg bij!!!!
Lekker boeffie is het toch
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!! (zou ik ook gedaan hebben hoor!
)
! Anya schreef:ik vraag me af of dat geen kwaad kan Jeddah. Lan is op tweejarige leeftijd gedekt. Ze hadden gehoopt dat ze dan kleiner zou blijven. Is niet gelukt. Wat ze haar wel hebben afgepakt is haar mogelijkheid om met leeftijdsgenootjes jong te zijn en te leren paard te zijn. Dat heeft haar in mijn optiek op achterstand gezet. Bovendien wist ze niet wat ze met haar eerste kind aanmoest. Ze was zelf nog veel te jong. Maar das wellicht een andere discussie.
). Aan haar merk ik echt helemaal niks dat ik kan zeggen dat ze er wat aan overgehouden heeft.
?? Geweldige foto! 
Boldly schreef:Je had me hoor!! Ik ging al helemaal rekenen..
Leuke foto's!!
jeddah schreef:Overigens, voor de nieuwsgierigen, Rocky is nu Hypp getest en is N/N bevonden! Dus dat is zeer goed nieuws!
: "jaja, lach maar ... de volgende keer lukt het me wel
!" jeddah schreef:Overigens, voor de nieuwsgierigen, Rocky is nu Hypp getest en is N/N bevonden! Dus dat is zeer goed nieuws!
jeddah schreef:Overigens, voor de nieuwsgierigen, Rocky is nu Hypp getest en is N/N bevonden! Dus dat is zeer goed nieuws!