Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

o0anouska0o schreef:zou best wel raar zijn als het een effen veulen zou zijn toch?
)
flettie schreef:Cayusejuhh schreef:wat denk je.. zwart bonte hengst!! enne.. 3 kleur kan zo wat niet.. offie geeft zwart bont.. alleen op vosbonte 3 kleur.
vancaht heerlijk geslapen trouwens esmeeik zat echt te wachten op telefoon
Ja maar.... je weet niet wat voor een ouders er achter Offie en Nuala zitten. Kunnen ook wel vos- of bruinbonte zijn en in de trant van 'slaat een generatie over' of een ander zwak excuus kan er best wel een 3 kleurtje uitkomen

Gisteren dacht ik echt dat het kwam, alles wees erop! Dus we hebben de hele nacht liggen waken, maar niks hoor. En vanochtend was alles weer strak...
Ik hoop niet dat ik 10 mei ofzo ga halen hoor mensen, dan word ik gek!
) Leonoor schreef:weet niet waar je op hoopt, maar ik gok op een bont merrieveulen, zwartbont wel te verstaan, en dat wordt op 6 mei geboren!
Op 5 mei hoop ik de nacht van 6 mei

Citaat:Ja maar.... je weet niet wat voor een ouders er achter Offie en Nuala zitten. Kunnen ook wel vos- of bruinbonte zijn en in de trant van 'slaat een generatie over' of een ander zwak excuus kan er best wel een 3 kleurtje uitkomen

o0anouska0o schreef:k gok bont hengstveulen op 2 mei..