ZOu ik hem vanmiddag in levende lijfe gaan aanschouwen, heb ik een ziek kind thuis zitten.... Nou ja, we komen gauw kijken want ik vind het een absolute kanjer!!!! Die vlekjes, echt geweldig En wat een prachtige bles heeft hij
Gefeliciteerd! Hij is zeker groot! Heeft hij ook zo'n grote papa? Heel benieuwd naar je opgedroogde foto's en dat het maar een beetje lekker weer mag worden, zodat ie snel de buitenlucht kan opsnuiven!
Da's inderdaad een flinkerd zeg! En perfecte kleur en tekening...bofkont!! Trouwens wel geluk dat jullie er bij waren, want ze lag wel érg dicht tegen de muur aan met werpen hé...? Zal niet de eerste keer zijn dat een merrie tijdens het werpen d'r veulen dooddrukt tegen de muur... Maar gelukkig is alles goed gegaan en heb je nu een fantastisch mooi veulen. Kom maar op met die droge foto's!!
WOW, wat een heerlijk veulen! Maar idd wel een joekel Ben normaal gesproken gek op namen verzinnen, maar kan niet tippen aan de ideeën van Mac..... Vooral de vondst 'Baysic' is volgens mij een dikke pluim waard!
Potverdrie die Jac en Boldly toch ..wat heb ik dit jaar toch al prachtige veulens van hem gezien en veel aparte........die van jou is ook echt een toppertje wauwie wat een lekkere vent zeg.....
Ik ben ook heel erg nieuwsgierig naar de droge foto`s........
Help! Mijn benen zitten in de knoop! Grappige foto is dit, joh!
Gefeliciteerd met je waanzinnig mooie veulen!!! Dat was vast wel het wachten waard? Ik vind dattie echt prachtige aftekeningen heeft. Ben ook errug benieuwd naar de 'droge' foto's!