Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Odess schreef:@ Mac, spuit 11??![]()
Leuk joh! 
IngLio schreef:Geweldig Odess!
Super koppie heeft ie!
En daar past zijn naam echt wel bij!
Zaten we toch op 1 lijn toen ik die naam (Assedo) opperde in je andere topic toen hij net geboren was....Leuk joh!
Ik had er zelf ook al een paar maanden geleden over nagedacht, maar ik moest er nog even aan wennen. Na een paar positieve reacties (waaronder de jouwe) toch maar besloten dat het toch wel erg leuk was!! Nog bedankt voro het meedenken!!
Verder heeft hij de hele dag rond zitten crossen!!!)

Ook komen de tandjes al door! Het vlot! 

Heeft ie zijn springkwaliteiten ook al getoond? 
!!
. Ik ken haar niet anders dan met een dikke buik
) en Assedo was super rustig en braaf, mamma daarin tegen
Maar werd wel weer even helemaal verliefd hoor, ze showde erover
Ik zal morgen weer een uitgebreide foto sessie doen, vandaag heb ik ze maar weinig gezien verder! Misschien krijg ik dan weer een paar mooie bewegingsfoto's te pakken 

Verder gaat alles super. Ze zijn vandaag weer een kwartier gescheiden geweest en ik heb hem welgeteld 2 keer horen hinniken als reactie op het gebrul van zijn moeder. Verder helemaal niets! Hij heeft vandaag al wel laten zien dat hij springgefokt is! Dacht even dat ik een kangaroo in de wei had staan
(mijn camera maakt daar geen goede foto's van, mijn hoop is gevestigd op Aniek wat dat betreft!)