Liset1 schreef:Ik geloof dat wij winnen....vandaag 358 dagen, ik word ondertussen echt maf!
En v.a. 20 maart al aan het wachten en een Birth alarm erom -gehuurd- (dit word ons eerste veulen en vrij kort voor die datum hebben we haar gekocht en tja, van 11 mnd 11 dagen hadden we op dat moment nog niet gehoord
)
Wel fijn om te lezen dat er meer dit "probleem" hebben.
oei, dat is balen zeg, dat kost een hoop geld om zo'n ding te huren, en dan ook nog zo lang!
ondertussen weten we al wanneer het gaat worden geboren.
deze maandag.
want zoals bij elk paard die we hebben en ooit hebben gehad, was mijn vader in het buitenland toen ze ter wereld kwamen of aangekocht werden
( werkelijk waar, bij de 4 paarden tot nu toe was hij er elke keer niet)
En ja hoor, hij zit maandag in het buitenland, dus we weten nu dat het veulen de Kerkhoff traditie in ere gaat houden

- (dit word ons eerste veulen en vrij kort voor die datum hebben we haar gekocht en tja, van 11 mnd 11 dagen hadden we op dat moment nog niet gehoord
)
Zit ie ook gelijk in het buitenland

), maar ik heb ook wel eens tot 3 uur erbij gestaan.
!!! Maar inmiddels is Spot ook al meer dan 2 weken over tijd, extra stress omdat ze vorig jaar een doodgeboren tweeling heeft gehad. Dik is ze zeker, het veulen is ook heel actief, maar om nou echt van veel uier te spreken... Ik verdenk haar er zelf van dat ze een weddenschap met de kat heeft, die is zo dik dat ze niet meer normaal kan lopen, maar nog niks geen kleintjes!