Supergave foto's weer Marije!! Hij is echt al een leukerd. En een heel mooi koppie. En de mama van ons kleintje loopt ook telkens ervoor als ze hard gaan, helaas. Maar Macy is ook een mooie merrie voor de foto.
Myron heeft idd wel wat van zijn halfzus Caru. Hij krijgt ook al zo'n arrogant koppie
De nieuwe eigenaren zijn gisteren helemaal vanuit Duitsland gekomen om te kijken en zijn er ook helemaal weg van Volgens mij wilden ze hem zo wel meenemen en duren die 4/5 maanden nog erg lang
Rinske, leuk als jullie langskomen! Laat het maar weten als jullie nog een plek nodig hebben om te overnachten.
heb je wel in de koopvoorwaarden gezet dat de nieuwe eigenaren minstens een keer per maand foto's van Myron op bokt moeten zetten? (zelfde geldt voor Meaghan trouwens ) zijn dat trouwens dezelfde mensen? Meaghan gaat toch ook naar duitsland?
Hij ziet er geweldig uit! ik kan me voorstellen dat de nieuwe eigenaren niet kunnen wachten!! Arme mensen! Gelukkig maak je regelmatig foto's en kunnen ze zijn groei zo neem ik aan wel een beetje bijhouden !
hey wat een prachtig mooi veulentje, en mama paard is ook zeker niet verkeerd!! erg mooi veulentje heel mooi aansprekend koppie!!!!!!!! gefeliciteerd met de kleine spruit