Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jinanda schreef:Gefeliciteerd, dit is een prachtig veulen!
Even iets over de kleur: Een zwart paard kan zeker zwart geboren worden, mijn veulen van vorig jaar werd ook gitzwart geboren, kreeg een bruine veulenvacht en is nu weer gitzwart. Maar als ik naar jouw veulen kijk denk ik niet dat ze zo donker blijt, de reden is dat ze niet echt gitzwart is, er schijnt een gloedje door zal ik maar zeggen. Schimmels kunnen ook zwart geboren worden en als ik zo naar de kleur van jouw veulen kijk denk ik dat als deze volwassen is er heel veel wit aan zit. Ik denk dus dat dit veulen eerder een schimmel word dan zwart. En de reden hiervan is dat ze dus niet echt diepzwart is, maar met een gloed. Ik ben benieuwd!
Dus dat zou bijna onmogelijk zijn. Kan het niet zijn dat de 'gloed' die je ziet, het smokey is wat erin zou kunnen zitten? 
Francis schreef:Ze lijkt me inderdaad wel wat 'grijzigzwart', dus zou het heel goed mogelijk kunnen zijn...

Anya schreef:Een schimmel wordt toch ook niet met een wit achtervoetje en een maantje op het voorhoofd geboren?
Ben wel heel benieuwd naar dit toverballetje qua kleur.
Volgens mij hebben ze dan wel aftekeningen. Een vriendin van mij heeft een schimmelpaint, die wordt ook gewoon met aftekeningen geboren en worden in de loop der jaren pas wit.
maar qua kleur gaat het tussen zwart en smokey.
en dit topic opgezocht en hij ziet er inderdaad heel mooi uit!
zo zie je maar weer je blijft leren!!!