Wendy_Kila schreef:[
Ja de verzekering had goede papieren
En Nuala zag ze wel zitten hahaDus straks een Nuala X Interpolis
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Wendy_Kila schreef:[
En Nuala zag ze wel zitten haha
jurriaan schreef:laten dekken, door een tinker ook zonder papieren, en jij?
ik zou haar dit jaar ook graag weer willen laten dekken, wat zou een goeie mooie grote hengst zijn?
kan dat ook bij huis gebeuren? Ki??
ik zal je een foto sturen van Kyran.
Grootste dekhengst van de Benelux. ( is 165)

Marjolein schreef:ik hoop ailin dit jaar te kunnen dekken, dus dan een 2006 veulentje. heb al een beetje een idee wat ik wil, maar bene r nog niet uit.
wil een hengst van 1.50 of hoger (Ailin zelf is 1.58), met goede bewegingen. had in mn profiel een mooie foto staan maarja die doet t ff niet. Ze heeft zelf een iets steile schouder, staat iets frans en ik wil geen hengst met een te lange rug. zo wie heeft er ideeen? Wil wle graag in het grai/cob type blijven)
karakter (Fayette niet zo
)voor de hengstenshow-gangers onder ons: hij was diegene in 2004 van onder een brandend poortje heen gaan, op een wapperend zeil staan, door een zeil heen springen, etc., Cobtype maar niet te zwaar gebouwd (Fayette is een lichtgebouwde Grai), veel behang (Fayette dus niet), goede ruime bewegingen (Fayette ook), een kortere rug dan Fayette heeft en hij is zo'n 1.54m hoog en Fayette ook.
Vorig jaar heeft hij zo'n 12 merries gedekt en daar zitten vast wel wat meer bonte veulens tussen
Marjolein schreef:ik hoop ailin dit jaar te kunnen dekken, dus dan een 2006 veulentje. heb al een beetje een idee wat ik wil, maar bene r nog niet uit.
wil een hengst van 1.50 of hoger (Ailin zelf is 1.58), met goede bewegingen. had in mn profiel een mooie foto staan maarja die doet t ff niet. Ze heeft zelf een iets steile schouder, staat iets frans en ik wil geen hengst met een te lange rug. zo wie heeft er ideeen? Wil wle graag in het grai/cob type blijven)
flettie schreef:Mag ik dan ook mee kletsen vanaf nu?
Wij willen Fayette dit voorjaar laten dekken. Vanwege Fayette haar karakter, bouw en bewegingen is de keuze uiteindelijk gevallen op Gulliver O'Britain. Die heeft een supercoolkarakter (Fayette niet zo
)voor de hengstenshow-gangers onder ons: hij was diegene in 2004 van onder een brandend poortje heen gaan, op een wapperend zeil staan, door een zeil heen springen, etc., Cobtype maar niet te zwaar gebouwd (Fayette is een lichtgebouwde Grai), veel behang (Fayette dus niet), goede ruime bewegingen (Fayette ook), een kortere rug dan Fayette heeft en hij is zo'n 1.54m hoog en Fayette ook.
Enig klein minpuntje is dat 3 van zijn 4 veulens van 2004 tot nu toe egaal bruin zijn...
Maar nieuw jaar nieuwe kansenVorig jaar heeft hij zo'n 12 merries gedekt en daar zitten vast wel wat meer bonte veulens tussen
![]()
En van de andere kant: kleur is voor mij niet van belang als het veulen maar gezond is en een goed karakter heeft
Geeft wel leuke veulens..
Mariska_28 schreef:O`Malley?Geeft wel leuke veulens..
![]()
En ik vond altijd Boris erg mooi om te zien (is een wat fijnere qua bouw net als jouw merrie)
O'Malley??? Dat wil ik haar nou ook weer niet aandoen

Esme_27 schreef:Shakie in Zweden? Jeetje ik heb het vast wel gehoord maar dat is dan niet blijven hangen hahahaha
Mariska_28 schreef:Nou, Veearts is net geweest om te enten... en Caira meteen op laten voelen omdat ze zoveel minder dik was dan Katinka en Kila... En verdorie, Niet drachtig. Balen, maar niets aan te doen..
Da's balen.... wanneer hadden jullie haar voor het laatst op laten voelen dan? God, wat zonde.... dat wordt dus nog een jaartje extra wachten op het eerste veulen van Ciara kunnen we volgend jaar samen in de stress zitten

Gelukkig is Katinka wel drachtig. Volgend jaar beter!