Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik hoop niet dat Jesse teveel sterallures krijgt
Wat grappig dit zeg.....heb ik allemaal Bokkers ontmoet zonder dat ik het wist!! Het leek me wel erg gezellig bij jullie opstal! Alleen miste ik wel een kantine

ik kwam er gisteren achter hij heeft een dik koppie gekregen hahaha!!!!! ik ben nu ook op bokt en als je naar in the picture gaat dan kan je quitte ook zien!!!! jesse staat er ook toen hij 4 dagen oud was!!!! leuk he..... kiek moar es ff hahaahahaha!!!!!!!! groetjes!!!! en tot zaterdag!!!!!
)!" title="Koffie (of thee
)!" /> , Denzl wilde wel mee, die kwam nog even de muur over
We moesten, toen we Mygitte hadden weggezwaaid
, even hooi halen, dat was helemaal op. Toen we terug kwamen had Jesse al languit in de stal gelegen, nu was het geen haarbal maar een vlasballetje, hij zat helemaal onder.....zo lief!!

hoihoi ik ben zo blij dat hij zo goed heeft geslapen, fijn om te horen....hij heeft het erg naar de zin die lieverd....ik stond vandaag in de nieuwe schuur te kijken naar buiten en normaal zie ik jesse daar staan te grazen met kyrano, maar nu stond kyro alleen en ja dat was wel even slikken, maar ik kan nog steeds dat heerlijke koppie zien en kan me helemaal een beeld makn hoe hij daar in dat stalletje sliep, ik ben toen ook eens bij hem gaan liggen en toen legde hij zijn hoofdje op mijn benen en is zo weer in slaap gevallen.....hij heeft zo wel vertrouwen gekregen, het is echt een engeltje
ik ben erg benieuwd naar de foto's ods!!!!! ik hoor wel weer van jullie en we komen gauw een keer langs!!!! heb er heel veel zin in.....