madonya schreef:inge: ik weet dat het veulen verkocht is, maar omdat iemand schreef alsof het veulen van kim zo zijn heb ik dat alleen recht gezet, maar ik ben nog steeds van mening dat er ook 50% van fellow in storm zit en daarmee is kim dan toch ook 50% mede eigenaresse, ze heeft je aangeboden om alle kosten te delen maar als het goed is zijn jullie daar inmiddels ook uitgekomen, en dit is inderdaad iets tussen kim en jou en daar kan en wil ik mezelf ook niet verder mee bemoeien, maar ik vind het ook niet kunnen dat er mensen zijn die kim op een "sarcastische"wijze proberen duidelijk te maken dat het veulen niet van haar zou zijn en dat wilde ik even kwijt, verder zijn wij allemaal heel betrokken geweest bij mysty en dat weet jij diep in je hart ook wel net als bij moos en de kittens, verder hoop ik dat storm een leuk leven zal krijgen bij de nieuwe eigenaars
Ja das een lekkere...dus als volgende jaar onze veulens van de hengsteboer geboren worden..en t blijkt opeens een superveuelentje te zijn...zegt die hemngsteboer ook...klop klop...das mijn veulen want mijn hengst was de papa????
En die kosten...ha...daar zit de eigenaresse van Misty nog altijd op te w8en..dus niks ook niet klein beetje iegenaar van t veulentje !!!
En noem mij niet sarcastisch...ik neem alleen een hoop onzin die rondgebazuint word weg....
En vooral niet eerlijk en waar is.....