Fellow heeft een zoon! Eindelijk!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 20:59

Nimber schreef:
gefeliciteerd Kim! houd je het hengstje of heb je er geen idee van?
Je eerste zelf gefokte veulen ofniet?

Bij mijn weten is dit veulen helemaal niet van Kim...maar van mijn zus en haar vriendin !!!!!! zij hebben t gekocht van Misty's eigenares Inge

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 21:36

gefeliciteerd!

madonya

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 21:41

tja kamaron, er zit in het veulen toch echt 50% van fellow, en dat is wel de hengst van kim, en kim heeft ook nooit beweerd dat het veulen van haar is, kim heeft aangeboden de kosten die inge gemaakt heeft te delen, dit wordt dus door andere gezegt dat het veulen van kim zou zijn

FlyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 22:19

Sorry Petra, ik denk dat je het niet goed genoeg gevolgd hebt. Kameron heeft helemaal gelijk. Hij veulen is verkocht. Haar zus en haar vriendin zijn inderdaad de trotse eigenarressen van Mysty's first Pride.

madonya

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 23:01

inge: ik weet dat het veulen verkocht is, maar omdat iemand schreef alsof het veulen van kim zo zijn heb ik dat alleen recht gezet, maar ik ben nog steeds van mening dat er ook 50% van fellow in storm zit en daarmee is kim dan toch ook 50% mede eigenaresse, ze heeft je aangeboden om alle kosten te delen maar als het goed is zijn jullie daar inmiddels ook uitgekomen, en dit is inderdaad iets tussen kim en jou en daar kan en wil ik mezelf ook niet verder mee bemoeien, maar ik vind het ook niet kunnen dat er mensen zijn die kim op een "sarcastische"wijze proberen duidelijk te maken dat het veulen niet van haar zou zijn en dat wilde ik even kwijt, verder zijn wij allemaal heel betrokken geweest bij mysty en dat weet jij diep in je hart ook wel net als bij moos en de kittens, verder hoop ik dat storm een leuk leven zal krijgen bij de nieuwe eigenaars

FlyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 23:04

Ik ga deze discussie niet aan hier op bokt, Ik heb mijn meningen kenbaar gemaakt en daar blijf ik bij.

madonya

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 23:07

het is ook niet bedoeld als een dicussie maar meer een menig en ieder heeft die van zichzelf ook jij en daar heb je ook recht op, maar meningen kunnen nou eenmaal verschillen, maar ik hoop dat jullie eruit zijn gekomen

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 05:31

madonya schreef:
inge: ik weet dat het veulen verkocht is, maar omdat iemand schreef alsof het veulen van kim zo zijn heb ik dat alleen recht gezet, maar ik ben nog steeds van mening dat er ook 50% van fellow in storm zit en daarmee is kim dan toch ook 50% mede eigenaresse, ze heeft je aangeboden om alle kosten te delen maar als het goed is zijn jullie daar inmiddels ook uitgekomen, en dit is inderdaad iets tussen kim en jou en daar kan en wil ik mezelf ook niet verder mee bemoeien, maar ik vind het ook niet kunnen dat er mensen zijn die kim op een "sarcastische"wijze proberen duidelijk te maken dat het veulen niet van haar zou zijn en dat wilde ik even kwijt, verder zijn wij allemaal heel betrokken geweest bij mysty en dat weet jij diep in je hart ook wel net als bij moos en de kittens, verder hoop ik dat storm een leuk leven zal krijgen bij de nieuwe eigenaars

Ja das een lekkere...dus als volgende jaar onze veulens van de hengsteboer geboren worden..en t blijkt opeens een superveuelentje te zijn...zegt die hemngsteboer ook...klop klop...das mijn veulen want mijn hengst was de papa????
En die kosten...ha...daar zit de eigenaresse van Misty nog altijd op te w8en..dus niks ook niet klein beetje iegenaar van t veulentje !!!
En noem mij niet sarcastisch...ik neem alleen een hoop onzin die rondgebazuint word weg....
En vooral niet eerlijk en waar is.....

madonya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 07:42

kamaron: ten eerste heb ik jou niet sarcastisch genoemd (die personen weten best wie ik bedoel), ten tweede is er tussen inge en kim in die tijd een afspraak gemaakt kim had fellow nl gekocht om mysty te laten dekken en er is ook door inge geen dekgeld betaald omdat alles goed ging hadden daar ook geen contract voor opgesteld dit is wel gemaakt maar niet ondertekent en sorry hoor maar kim is niet zomaar een hengstenboer ooit waren ze vriendinnen en het is rot voor beide dat het zo is gelopen maar het veulen is nu toch verkocht en kim heeft ook helemaal geen aanspraak gemaakt op het veulen ze heeft aangeboden om de kosten te delen (zat ik nl zelf bij) maar ja als inge niks zegt daarover kan kim ook niet ruiken wat die kosten allemaal zijn geweest
en dit is iets tussen hun beide en als het goed is zijn ze daar nu ook uitgekomen, dus verder zal het allemaal wel loslopen

FlyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 09:54

Petra, kim wilde niet alle kosten delen. De extra voerkosten wilde ze bijvoorbeeld niet betalen. Terwijl dat dat er zeker ook bij hoort en ook best veel is.
Kim heeft Fellow niet gekocht om Mysty te dekken, dan zou ze goed gek zijn. Kim heeft Fellow gekocht omdat zij zelf een pony erbij wilde.
Het is een heel lang verhaal, jij kent nog niet eens een kwart. Kim weet hoe ik er van mijn kant over denk, dat heb ik precies in een mail gezet, ik weet hoe kim erover denkt dat heeft ze ook gemaild. Wij kunnen het niet eens worden over vanalles niet. Daarom deze oplossing.
Jij bemoeid je met dingen waar je kennelijk niet het hele verhaal achter weet aan je antwoorden te zien.

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 17:49

madonya schreef:
kim had fellow nl gekocht om mysty te laten dekken

Geloof wel dat jij gelooft wat je zelf wilt geloven...Kim had Fellow beslist niet gekcoht daarvoor...als je Kims site nl hebt gelezen zie je duidelijk staan dat ze zelf over een 2e pony aan t dubben was...en toen uiteindelijk verliefd werd op Fellow...en dus niet daarvoor gekocht is....kun je ber naar ene hensgt gaan is goedkoper dan speciaal door een pony voor aanschaffen...

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 20:27

Goh het is hier wel gezellig.. Kunnen jullie dit niet via de PB oplossen???

madonya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 20:45

de zin dat kim fellow had gekocht om mysty te laten dekken had ik inderdaad anders moeten formuleren, natuurlijk heeft ze fellow daar niet alleen voor gekocht, maar daar waren wel plannen voor die ook uitgevoerd zijn, anders had inge nu storm niet gehad, en over het betalen tja als jullie samen van het begin af aan erover hadden gepraat of alles op papier hadden gezet dan was dit nu niet gebeurd, en ik vind het sneu voor allemaal die er bij betrokken zijn, ik weet alleen dat ik erbij heb gezeten toen kim aanbood om alle kosten te delen, en van het voer is moeilijk ja als je geen bonnen hebt e.d, dus het is de schuld van beide als jullie daar niet samen over hebben gepraat, maar kim heeft volgens jullie geen recht op het veulen (al zit er 50% van fell bij) dus waarom zou ze dan betalen?? inderdaad doen "hengstenboeren" dat ook niet dus ja, maar goed ik ga er verder ook niet meer op in het is nu uitgepraat tussen jullie via de mail, jullie zijn eruit (denk ik) en ik heb me nergens mee bemoeid ik geef alleen een reactie op wat er gezegd is tijdends jullie "gesprek"op stal, en daar ben ik wel bij geweest vandaar deze reacties

spaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 22:38

Hallo,
Mijn naam is nancy en ben een van de nieuwe eigenaresse van mysty's first pride,een heel mooi veulen zoals jullie zien.
Maar ik wil even zeggen dat wij het veulen voor ons pete kind gekocht hebben,die wordt 4 en is al erg aktief samen met zijn moeder aan het rijden.
Wat er tussen kim en Inge gebeurt/gezegt is doet er nu even niet toe,en ik vind ook dat het tussen hun samen gaat.
Wij hebben ook gezegt als inge en kim er samen uit komen ,dat wij dan van de koop afzien dit geldt nog steeds,allebei hebben ze op punten gelijk,en ongelijk.en moeten dit samen als het gaat oplossen.En natuurlijk heeft iedereen wel een mening over deze en gene ,maar helaas worden feiten altijd verdraaid ,een verhaal heeft twee kanten,dat van Kim en van inge,dus laten we het hierbij.
PS,ik wil nog even zeggen dat dit een leuke site/forum is met alle berichten en info,complimenten aan jullie allemaal.
Groetjes Nancy&Astrid

SnowFlake

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 16:11

ik kom snel ene keer langs met camera om foto's te maken Lachen als dat mag
natuurlijk...

GillyZidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 21:27

Gefeliciteerd!!!!!!
echt een droppie!

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-04 22:52

Kamaron/Katja:
Klopt helemaal.
Het veulen is van mijn hengst afkomstig, en ik ben geen eigenaar (meer). Hoe en wat hoeft/mag verder niet op bokt. Laten we het er simpel op houden dat de eerste eigenaren (Inge + Ik) van het veulen het er niet overeens konden worden hoe en wat er met het veulen zou gebeuren.
Ik wilde enkel de bokkers die ook 11 maanden in 'spanning' hebben gezeten Fellow's eerste nakomeling laten zien.

Nancy:
Heel veel plezier met de kleine. Ik ben ervan overtuigd dat het goed terecht komt bij jullie/Ron.

Nu graag weer ontopic. Evt vragen kunnen via PB.