Aran 3 weken

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

gemske

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 21:46

Gaaf dat je door de manen al de dubbele kleur kan zien!
Maar van de krullen moet je nog even genieten hoor, knippen kan zijn hele leven nog!
Hij staat super op de foto!

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-04 23:07

Dat vond ik dus ook Gemske
Zijn naveltje is nog niet over.Hij krijgt nog steeds antibiotica,maar de bult zit er nog en is ook nog niet doorgebroken.Ik weet ook niet of dat perse moet.
Hij voelt zich in ieder geval goed en huppelt vrolijk rond.
Daarnet was hij aan het spelen met halfzus Anka en ze stonden lekker samen te steigeren.Erg leuk om te zien hoor.Het gaat zo goed met ze samen.
Het wordt al een echte stoere kerel hoor Haha!
Ivm de antibiotica die Aran 2 x per dag krijgt,slapen ze nog binnen.Aran vindt dat nog erg lekker.Hij komt 's avonds binnen,doet een plasje,drinkt nog even wat bij mams en gaat meteen liggen.Hij geniet daar echt nog van.Dus zeker zolang hij dat nog krijgt,mogen ze nog binnen slapen.Ze staan dan van 9.00 tot 22.00 buiten.Als hij weer helemaal beter is,blijven ze buiten.

Ik heb vandaag voor het eerst een stukje met Aran alleen gewandeld.Hij deed het heel braaf,alleen Kim werd een beetje gek Tong uitsteken Toen Aran weer in beeld kwam,werd ze gelukkig meteen weer rustig Lachen

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 09:56

jammer dat ie nog net niet helemaal beter is......met die bobbel (navelbreuk?)
Super toch hele dag spelen en 's avonds een lekker warm strobedje! Wat wil hij nog meer......

nutiagek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 11:17

Aran Aran Aran!!!!
GOO ARAN!!
Super cool fjordenhoopje!
Wordt al lekker groot inderdaad.

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 16:44

Hij ziet er echt geweldig uit! Lekker koppie heeft ie Lovers! En al veel gegroeid ja, leuk hoor Lachen!
Kim ziet er ook goed uit OK dan!

Wedny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 19:37

Leuke foto's zo te zien maken ze het weer prima. Gelukkig maar.
Die 2e foto is echt super leuk. Nou veel plezier nog met ze zal vast wel lukken.

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-04 20:34

De antibiotica is bijna op.
Het bultje is er nog wel,maar hangt meer in een soort zakje en is een stuk zachter.Dat zal wel goed zijn,denk ik Verward