Hele mooie tekening en een lief koppie
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
horsewisper schreef:zo wat een prachtig beestje, mooi getekend zeg, houden jullie hem ?
maken wil ik hem weg doen. Ben namelijk echt heel blij met hem en hoop dat hij op z'n pappie gaat lijken kwa bouw en niet op een tinker...
Kiera schreef:Zolang het een leuk beestje blijft hou ik hem, maar hij moet het wel heel heel bontmaken wil ik hem weg doen. Ben namelijk echt heel blij met hem en hoop dat hij op z'n pappie gaat lijken kwa bouw en niet op een tinker...
Ik vind het een hele mooie merrie en had juist meer zoiets van zonde dat papa een rijpony is..
In ieder geval veel plezier met hem!! Mariska_28 schreef:Ten eerste mooi veulen, prachtig bont... maar minder op zijn mama en meer op zijn papa lijken??![]()
Ik vind het een hele mooie merrie en had juist meer zoiets van zonde dat papa een rijpony is..
![]()
In ieder geval veel plezier met hem!!
Plus dat ik hem voor mezelf gefokt hebt, als het voor de verkoop zou zijn had ik er waarschijnlijk wel een tinker op gezet.