Buzzs heeft een veulentje!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 22:06

Jeetje, Francisca, ze lijkt bijna wel een bay, zijn de manen en staart niet zwart??? Wat een geweldig prachtig koppie zit erop! Chique dame met lange stelten......................een pleasure- prospect!!!!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 22:51

Gefeliciteerd Francis!!!
Heel erg mooi veulen, ben benieuwd naar nog meer foto's Haha!
Leuke naam, fijn dat alles goed is gegaan, Buzzs staat er tevreden bij Lovers

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 01:39

gefeliciteerd franciska, een mooie gezonde dame. en net als de rest MEEEEEER foto's Tong uitsteken Haha!

FlyingHigh schreef:
Potverdorie!!!!!!!!! Gefeliciteerddddd!!! Ik ben jaloerssssss, ik zit nog stééds te wachten! Foto's graag, heeeeeeeeeeeeel veel foto's!!! Hahhahaa, toppie zeg, een merrie ook nog!!! Wauw!

arme FH nog steeds niets??? die van jou wil er niet vanaf Haha! maar troost je, ik moet ook nog steeds wachten.

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 09:42

rina"]
gefeliciteerd franciska, een mooie gezonde dame. en net als de rest MEEEEEER foto's Tong uitsteken Haha!

[quote="FlyingHigh schreef:
Potverdorie!!!!!!!!! Gefeliciteerddddd!!! Ik ben jaloerssssss, ik zit nog stééds te wachten! Foto's graag, heeeeeeeeeeeeel veel foto's!!! Hahhahaa, toppie zeg, een merrie ook nog!!! Wauw!

arme FH nog steeds niets??? die van jou wil er niet vanaf Haha! maar troost je, ik moet ook nog steeds wachten.
[/quote]

Wachten we gezellig samen, ............wanneer was jou dame uitgerekend?? Cody houdt het zeker nog wel een paar dagen uit, vrees ik, Clown .

Francis............heb ie al meer foto's?????? Jawel toch??!!??

Stephany

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 11:33

Proficiat hoor!! Ik vind het een prachtig veulen!!! Lovers

Francisca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-04 13:21

FlyingHigh schreef:
Jeetje, Francisca, ze lijkt bijna wel een bay, zijn de manen en staart niet zwart??? Wat een geweldig prachtig koppie zit erop! Chique dame met lange stelten......................een pleasure- prospect!!!!

Hi,hi, je hebt helemaal gelijk Haha! . Ze is Bay. Beetje in de war (ik dus). Heeft ze toch de kleuren van d'r moeder, Buzzs is Bay, Tobiano, Overo.

zomon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 13:23

Francisca,

Ben blij te lezen dat alles goed is gegaan met buzz.
Van harte gefeliciteerd met je kleine meid hoor Kusje
En nu is het heerlijk genieten van haar i.p.v elke dag maar weer zitten afwachten wanneer ze nou eens ter wereld kwam.

Francisca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-04 13:26

FlyingHigh"]
[quote="rina"]gefeliciteerd franciska, een mooie gezonde dame. en net als de rest MEEEEEER foto's Tong uitsteken Haha!

[/quote]

Wachten we gezellig samen, ............wanneer was jou dame uitgerekend?? Cody houdt het zeker nog wel een paar dagen uit, vrees ik, Clown .

[/quote]

Ja, ik heb nog wel meer foto's, maar dan moet ik Vera even lief aankijken, ehm.... mailen dusss Haha! . Ik zit bij Compuserve en die accepteert dat uploadprogramma niet, vandaar Verward
Het gaat wel heel erg goed met moeder en dochter. Op dit moment staan ze lekker op de wei, en Glowy trekt zo nu en dan al een sprintje, Buzzs sprint er dan achteraan Haha! , een echte moeder dus.

Flying High, nog ff volhouden hoor, het komt er vast heel snel aan!

Enne, iedereen bedankt voor de felicitaties OK dan!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 13:39

Hier ook nog van harte gefeliciteerd!!! Ze ziet er super uit!! Kan niet wachten om haar te zien en gelukkig is dat al over een paar uurtjes.

Buzz staat er zeer tevreden bij, ben zo blij dat ze een goede mama is!!

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 15:28

FlyingHigh"]
[quote="rina"]gefeliciteerd franciska, een mooie gezonde dame. en net als de rest MEEEEEER foto's Tong uitsteken Haha!

[/quote]

[/quote]

die van jou is al over de datum ik moet off. nog tot 18 mei Huilen

en franciska foto's kun je toch ook via je persoonlijke website van compuserve uploaden. je hebt als het goed is nl een pagina op conpuserve die je zelf in kunt vullen als website

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 11:08

En Vera zit toevallig niet veel achter de computer deze dagen, dus ik kwam die foto's net pas tegen... Haha!
Maar hier nog een paar foto's van die popperige Glowy!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 14:33

Jaaaaaaaaaaaaa, ze is gaaaaaaf!!! Geweldig mooi meissie!!!

Francisca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-04 17:15

Met dank aan Vera OK dan! .
Op die derde foto zie je een ieniemienie heuveltje aan de rechterkant. De eerste keer dat ze daar op stond, stond ze om zich heen te kijken, zo van: o ja, en nu Verward . Maar gelukkig, daar was mama Buzzs *LOL* om haar te helpen. Zo grappig Lovers

asbe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 23:21

He Francisca! Wat een mooi veulentje zeg! OK dan! Je merrie is dus een echte mamma,ze komt haar kindje helpen als het nodig is. Super hoor!
Geniet ervan. *LOL*

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 23:28

Glow is echt prachtig!! Ik heb haar gisteren in het echt mogen zien, en wat een veulen!! Ze heeft een ontzettend mooi hoofd, en ze is super mooi donker bay, echt heel mooi. Ze is ook zeker voor een eerste veulen van Buzzs echt flink aan de maat, ik kan nu al haast niet wachten om haar als volwassen merrie te zien, volgens mij wordt ze heel chique.
Daarbij is ze ook nog eens een heel vriendlijke en rustig veulen, je kan echt zien dat Fransisca en Wilfred er goed mee aan de gang zijn OK dan! !

Francisca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-04 09:02

Thanx Bloos

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 09:11

He He, eindelijk eens een veulentje bij Kraamstal waar ik bij op kraambezoek ben geweest! Wat een pracht veulen!! Mooie kleur, lang, lang, langeeeeee benen en dat snoetje!! Ik had haar bijna in mijn binnenzak mee genomen!

Een mooi diertje Francisca & Wilfred!! Daar mag je terecht trots op zijn!

snoepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 19:41

Hoi Francisca,
Hier dan eindelijk een berichtje van mij op Bokt.
Ik ben blij dat alles zo goed gaat met Glowy en
mama Buzz. Ik heb de foto's nog even bekeken en
wat is ze een scheetje he!!!!!

Francisca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-04 07:10

Hoi Snoepie! Je eerste berichtje OK dan!
Ja, ze is inderdaad een scheetje en ze wordt eigenlijk steeds leuker (en steeds brutaler Clown )