Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
FlyingHigh schreef:Potverdorie!!!!!!!!! Gefeliciteerddddd!!! Ik ben jaloerssssss, ik zit nog stééds te wachten! Foto's graag, heeeeeeeeeeeeel veel foto's!!! Hahhahaa, toppie zeg, een merrie ook nog!!! Wauw!
maar troost je, ik moet ook nog steeds wachten. rina"]
gefeliciteerd franciska, een mooie gezonde dame. en net als de rest MEEEEEER foto's![]()
![]()
[quote="FlyingHigh schreef:Potverdorie!!!!!!!!! Gefeliciteerddddd!!! Ik ben jaloerssssss, ik zit nog stééds te wachten! Foto's graag, heeeeeeeeeeeeel veel foto's!!! Hahhahaa, toppie zeg, een merrie ook nog!!! Wauw!
maar troost je, ik moet ook nog steeds wachten.
............wanneer was jou dame uitgerekend?? Cody houdt het zeker nog wel een paar dagen uit, vrees ik,
.FlyingHigh schreef:Jeetje, Francisca, ze lijkt bijna wel een bay, zijn de manen en staart niet zwart??? Wat een geweldig prachtig koppie zit erop! Chique dame met lange stelten......................een pleasure- prospect!!!!
. Ze is Bay. Beetje in de war (ik dus). Heeft ze toch de kleuren van d'r moeder, Buzzs is Bay, Tobiano, Overo. FlyingHigh"]
[quote="rina"]gefeliciteerd franciska, een mooie gezonde dame. en net als de rest MEEEEEER foto's![]()
![]()
[quote="FlyingHigh schreef:Potverdorie!!!!!!!!! Gefeliciteerddddd!!! Ik ben jaloerssssss, ik zit nog stééds te wachten! Foto's graag, heeeeeeeeeeeeel veel foto's!!! Hahhahaa, toppie zeg, een merrie ook nog!!! Wauw!
............wanneer was jou dame uitgerekend?? Cody houdt het zeker nog wel een paar dagen uit, vrees ik,
.
. Ik zit bij Compuserve en die accepteert dat uploadprogramma niet, vandaar
, een echte moeder dus.FlyingHigh"]
[quote="rina"]gefeliciteerd franciska, een mooie gezonde dame. en net als de rest MEEEEEER foto's![]()
![]()
.