, want toen ik om 4 uur naar het cameraatje stond te kijken lag madame lekker languit te pitten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, want toen ik om 4 uur naar het cameraatje stond te kijken lag madame lekker languit te pitten
Ik had geen camera met monitor, birth alarms of weet ik wat allemaal maar hing er gewoon even kort gezegd van 's middags tot 's avonds laat en ging dan 's nachts nog eens checken en om 7 uur 's ochtends weer ... Nou dat pleegt ook roofbouw hoor als je er telkens met de auto heen moet.

) FlyingHigh schreef:Oh, Francisca, hoe gaat het met je wallen???? Wanneer is ze ongeveer uitgerekend???
Spannend hoor!!! Laat je niet gek maken, die dikke dames kunnen behoorlijk faken, hahahahaaa~!!!
Pascha schreef:Mijn paard is 5 mei uitgeteld. 20 april komt m'n (gehuurde) birthalarm. Het is haar eerste veulen, en ik weet dus niet hoe ze zich gaat gedragen voor de tijd. Ik denk wel dat het veulen eerder dan 5 mei komt, ze heeft nl niet zo'n makkelijke dracht gehad. (koliekoperatie, daarna nog een aantal keren erg last van het beweeglijke veulen enz)
Ik weet niet wanneer ik nu op stal moet blijven, tips?
)
Ik vind het zelf erg moeilijk hoor, vooral omdat je ook wel hoort, dat de uiers ineens voor die tijd kunnen volschieten, dus wij gaan er nu 's nachts voor de zekerheid even uit om te kijken en als we het dus echt niet meer vertrouwen, voeren we de waakdienst in
Ik was net 5 minuutjes te laat. Bij de 2e kegelde ze helemaal niet en dus zag ik 's ochtends met voeren op eens een zwart frummeltje er naast staan... Weer gemist dus.