Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hooffie schreef:Is er ergens een goede Nederlandse uitleg te vinden. Ik heb nu ook eentje aangeschaft maar ondervindt ook problemen met het sim/bel/ nummer systeem.
RanjaRietje schreef:Hier voicemail uit
Nieuwe batterijen
Simkaart met beltegoed
Alarm belt echt laat, na 1 minuut pas, we zette hem dan voor het testen zelf even verticaal en dus laten hem bellen. Nu is het ons onduidelijk,
We hebben SMS gestuurd met die code voor alarm van slaapstand af. Krijg niks terug
Als hij belt, (houden hem zelf verticaal) laat ik hem gaan, en dan word ik direct erna weer gebeld, laat ik gaan.
Hiermee lopen we vast, we snappen niet zo goed hoezo het bellen pas na 1 minuut is. We pakken dus niet op ala hij belt
Lite 2.0
Alleen mijn nummer geregistreerd
Halster alarm
Kan iemand ons helpen? Via pb mag ook
RanjaRietje schreef:De lampjes zijn 2x snel groen, slaap stand dushad even gekeken, maar gezien ze helemaal niet languit slaapt is het eraf halen misschien fijn.
RanjaRietje schreef:We gaan dan toch maar een andere simkaart kopen, hij staat nu wel in de gewone stand, niet in slaapstand, maar hij belt niet. Terwijl hij qua lampjes de kleuren zeg maar aangeeft dat hij goed ontvangst heeft. Hij is gereset. Morgen proberen we wel weer
MizzMontana schreef:Bij mij was het probleem: Sim kaart vroeg om sim code invoeren. Dat moet je uit hebben staan, ook geen code 0000, maar helemaal uit.
Ook moet de voicemail uitgeschakeld zijn.