Hier heeft Rakizah een rustig nachtje achter de rug en ik ben nu al doodmoe Zo eens naar stal, eens kijken hoe ze erbij staat. Ben benieuwd wanneer mijn hengst, eh veulen zich aandient.
Ik moet eigenlijk vandaag iig nog een paar uurtjes naar kantoor (sollicitant en een zieke collega komt langs), dus hopelijk is het nog niet te spannend en komt het op z'n vroegst vanavond/ vannacht. Scheelt wel dat ik op kantoor ook op de camera kan kijken en dat het maar een goede 5 minuten van stal af is.
Laatst bijgewerkt door Al_Zawraa op 22-04-22 06:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Symke
Geplaatst: 22-04-22 06:35
Gefeliciteerd CP, alweer een merrie!
Gisteren weer even op bezoek.bij ons mannetje hij is zo leuk, kwam.gelijk bij ons
Nu bij droog is zie je streep op zijn rug heel goed Mama doet het super, is haar eerste
Shetlander veulen is ook niet meer bang maar nu gelijk een brutaal monstertje!
Wat een leukerd symke. Is wel denk ik countershading
Hoe zit het ook weer met de kleuren en countershading? Moet ff sneupen bij kleuren genetica maar misschien weet iemand het hier?
Ik zie geen strepen op zijn benen maar vind hem wel echt anders dan een echt bruin veulen dat ik zag, of kan dat zo verschillend zijn per veulen?
Wpaard
Geplaatst: 22-04-22 08:13
Sorry dat ik niet veel reageer maar er is momenteel heel veel gaande..
Ook met de stalling waar joly staat. Er werd me veel beloofd en nu dat ze bijna gaat bevallen komt daar niks van waar of komen er ineens kosten bij voor dingen waar ik niet eens voor hoef te betalen.. Lang verhaal maar korte uitleg. Ik zou een grote stal krijgen en het paard die erin staat zou ingeslapen worden, is al 44 jaar en last van heel veel artrose. Puntje bij paaltje blijft eigenaresse hem van alles geven en hebben ze een stalletje gebouwd voor joly maar veelste klein om in te bevallen. Eigenaresse zegt dat ze dan in de schapenstal kan bevallen. Maken ze die schoon met dettol. Nu dat het bijna zover is hebben ze de stal leeg gemaakt van alle schapen mest en moet ik die kosten betalen.. ik vind dit echt niet kunnen want als joly er niet stond, moest het sowieso leeg gemaakt worden maar omdat ik wil dat het sneller gedaan moest worden moet ik betalen. Ik heb niet eens de optie gehad om het zelf te mogen doen..
Charisma
Geplaatst: 22-04-22 08:22
CP: gefeliciteerd!! Benieuwd naar droogfoto's!! En weer een merrie!!
Cio: wat een wakker koppie
AZ: merrie heeft wel goed geslapen hopelijk gooit ze het er dit weekend uit!
Mirjamalvaro: spannend! Puppies
Wpaard: pfff, das niet netjes van de stal. Dat de eigenaresse haar paard nog niet wil laten inslapen is haar keuze natuurlijk, daar kan je niet veel op zeggen. Maar ik zou toch eens rond de tafel gaan betreffende de kosten, das gewoon niet netjes dat jij die moet betalen. Eventueel 50/50 voorstellen?
Mooss: wat een knapperd!!
Symke: ah, wat een schatjes! Fijn dat de merrie het zo goed doet bij haar eerste!