Beauty (Havidoff x Goodtimes)

In Style (Eye Catcher x Lorentin l)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Eindelijk een DB topic waar ik hopelijk mee mag gaan kletsen.

gezellig 

hoop dat je nu wel een kleintje krijgt!
gezellig dat je er ook weer bij bent !
deze keer gaan we ook voor de vlekjes
.

aardig goklijstje dacht ik zo
.
Als hier dit jaar een merrie uit komt, denk ik dat zij volgend jaar misschien niet gedekt worden.
Gewoonlijk neem ik een scanpakket aan huis, en klaar. Nu scanpakket aan huis en zodra eitje rijp begon te worden, naar de inseminator gebracht. Dat kost 125,- ex + stallingskosten. Je hebt 2 á 3 rietjes per dekking (!) nodig, dus 1 dekking kost dan 300 tot 450,-. Alleen als het de eerste keer pakt kan het enigszins uit.. Als ze gust blijft, ben je helemaal de pineut.. fokfanaat schreef:wat een leuke hengsten!
Kimsel, ik ga ook naar Instyle als ik een merrieveulen krijg dit jaar. Gave hengst ben erg benieuwd.
Mijn merrie gisteren weer opgehaald, schoot nog niks op met de eitjes, maandag weer scannen
heel mooi bont patroon zeg!! Zijn rug lijkt mij wel een min punt?
valt niet op hoor, dat je van crème houdt 
leuke hengst ook! Murosch schreef:Ja ik begreep het al. Ik had 2 jaar geleden zoveel geluk dat ze van 1 rietje drachtig was (toen een all in prijs dus een mazzeltje voor de hengstenhouder). Maar ja, zul je nu zien dat ze nu niet in 1 keer pakt.