Met Jill alles goed, gister hebben we n plak stro bij d'r in de stal gegooid en daar knabbelde ze wat aan tot ze n berg hooi kreeg... Toen was het stro ineens niet meer interessant

Wat foto's van gisteren:

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

komend weekend de camera installeren dan kan ik haar in de gaten houden overal waar ik ben 

denk dat het veulen pas in deel 4 komt als het zo snel gaat als het eerste deel hahaha                                                         

)

Ik heb jullie weer gevonden 
 en ik zal eens even een bijleespoging doen;
 ja dat kan! minimaal appaloosa is ook appaloosa.

hahaha je kent mijn test-verhaal 

haha

haha

je weet nooit.....
 sorry als ik nu iets aanwakker.... Maar omdat WIJ (wij mensen) die koeien bedrijfsmatig in willen zetten en ook nog eens willen voortplanten, trekken wij de kalfjes zo maar bij de koeien weg omdat het beter is....
 haha

hihi
 Jemig wat een paar dagen afwezig allemaal kan doen. haha!
 haha! Bij star nog geen verandering in uier, haar buik was al topzwaar dus daar valt ook niet veel meer aan te zien. Baby is nog altijd lekker actief 
 Star gaat alleen iets minder graag naar buiten en ik merk aan haar rug dat ze meer voedingsstoffen nodig heeft dus ik denk dat ik dit weekend over ga op merriebrok...                                                         
  Ik zeg hier op ja en amen want zie het niet zitten bij te reageren van de 2 topics,ging hard ineens.

Baby zette zich schrap tegen de wind zo lijkt het 

!
 ! We moeten nog 96 dagen tot de uitgerekende datum, begint echt al op te schieten.                                                         
 maar inderdaad, je weet maar nooit wat billy er in "geschoten" heeft  
 , het eerste veulen van glowy was een merrietje, bruin bont van winselot, de tweede was van caluka en een vos hengstje, de derde was ook een vos hengstje van caluka, de vierde was breeze een bruin tovero hengstje van Yuma en nu dus billy erop gehad, dus heel spannend, grote kans op valk of bruin 

)
  Begrijpelijk hoor.