Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cheyenne26 schreef:Ik volg even. Wij hebben vorige week een tinkermerrie gekocht. Toen we haar op gingen halen kregen we te horen dat ze misschien drachtig is. Ze hebben 2 dierenartsen langs laten komen. De eerste heeft opgevoeld, die dacht wel drachtig. De andere heeft 4 weken geleden gescand en zei niet drachtig. Ze zou nu ongeveer 6 a 7 maanden dragend zijn. Het is best we stevige tinker en het zou haar eerste veulen zijn. Gelukkig komt de dierenarts vrijdag en die gaat opvoelen. Ben ook erg benieuwd. Succes morgen!
WildWings schreef:Cheyenne26 schreef:Ik volg even. Wij hebben vorige week een tinkermerrie gekocht. Toen we haar op gingen halen kregen we te horen dat ze misschien drachtig is. Ze hebben 2 dierenartsen langs laten komen. De eerste heeft opgevoeld, die dacht wel drachtig. De andere heeft 4 weken geleden gescand en zei niet drachtig. Ze zou nu ongeveer 6 a 7 maanden dragend zijn. Het is best we stevige tinker en het zou haar eerste veulen zijn. Gelukkig komt de dierenarts vrijdag en die gaat opvoelen. Ben ook erg benieuwd. Succes morgen!
Ik heb begrepen dat (rectaal) scannen na 3 maanden eigenlijk erg vaak niet betrouwbaar meer is... dus ben ook naar deze uteindelijke uitkomst erg benieuws!
C2012 schreef:Oef dan Cheyenne! Langs ene kant wel jammer, maar als je het niet erg vindt, is het misschien beter zo.