Ik hoop met heel mijn hart dat er een wonder gebeurd... Ik weet hoe het is om een veulen kwijt te raken, maar bij jou is het alles in een klap.. Dit mag toch niet zo zijn ik wens je alle sterkte die je nodig hebt!
Djoena
Geplaatst: 27-03-15 08:41
Astrid hier ook nogmaals gefeliciteerd!
Eef gefeliciteerd met je verjaardag!
Heel veel sterkte vandaag Joyce en Nicole Ik denk aan jullie...
Gefeliciteerd Astrid!! Prachtig veulentje zo te zien!
Ontzettend veel sterkte gewenst Joyce en Nicole... Net leven kan soms zo oneerlijk zijn...
Hoe moet ik me trouwens in het lijstje zetten (beetje dom )? Mijn merrie heet Larissa, is 11 mei uitgerekend en gedekt door de hengst king William. De pendel zei een merrie en ik denk zelf een hengstje.
Joyce, wat een vreselijk nieuws.. Ik kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt! Vorig jaar ook zoiets beleefd. Je denkt steeds: wanneer wordt ik wakker uit deze nachtmerrie. Dit kan niet waar zijn!
Heel veel sterkte!
Astrid, wat een mooi veulen! Ook ik ben benieuwd naar droogfoto's.
Astridklomp gefeliciteerd! Helemaal op bestelling, dat was het lange wachten vast waard!
Fotsy gefeliciteerd met je verjaardag, wat zou een mooier cadeautje zijn als...een veulentje van Flo?!
Buenootje
Geplaatst: 27-03-15 09:06
Astrid wat een pracht van een veulen!! Ben helemaal verliefd!! Gefeliciteerd.
Ik ga zo maar weer eens naar de stal, vannacht was bella weer wat onrustig, rondjes draaien in de stal, staart schuren en daarna begon ze weer normaal te eten.....ze houdt ons in uberspanning Maar vandaag zou een mooie dag zijn, mijn papa is jarig