Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cynthia82 schreef:Nou... Pretty... ik vind alles best, ik ben dol op valk en dol op sabino, maar sabino op valk?? Dan heb ik nóg geen valk met zwarte benen
'gelukkig' heb ik uit betrouwbare bron vernomen dat sabino zich vaker uit op palomino/vos dan op valk/bruin
MarijeR schreef:Nee Dynamic, haar dochter Amy en de eerste dochter van Amy, Daisy. Zij worden door Deputy gedekt.
En ook Misty en haar dochter Classy gaan samen bij dezelfde hengst, Patton.
Classy is mijn eerste Deputy dochter die nu gedekt wordt. Volgend jaar kan de eerste dochter van Patton gedekt worden, door Deputy.
Daarna heb ik een nieuwe hengst nodig haha. Maar ik denk dat de kruisingen Deputy met Patton dochters en Patton met Deputy dochters heel leuk kunnen worden.
Noisy schreef:Ik meld me hier ook maar eens.
Dit jaar gaan we het gewoon heel eigenwijs weer proberen. Ik ben al 2 jaar aan het proberen om mijn merrie drachtig te krijgen maar helaas nog zonder resultaatVerschillende malen geïnsemineerd maar toch niet dragend volgens de scan. Ik moet wel zeggen dat ik haar momenteel toch behoorlijk bol vindt worden, maar dat zou toch eigenlijk niet moeten kunnen, of wel? Het is niet zo dat ze algemeen dik wordt, het is alleen de buik, alsof er heel veel gas in zou zitten, maar dat is niet zo. Ze mest prima en de darm geluiden zijn ook normaal.
Anyway..
We gokken dat ze niet tegen de transport vloeistof kan, althans, dat hoop ik. Dit jaar worden de zwemmers daarom vers ingebracht. Hengst op de bok, afvangen, in mijn merrie proppen en dan duimen draaien.
Mijn merrie is een quarterhorse van Joe Nowata Star en de hengst is SW Champagne Fantasy
Tinniie schreef:Ik ken je verhaal min of meer en ik hoop dat je dit jaar eindelijk succes gaat hebben! Niet opgeven, eerste jaar was diepvries = altijd moeilijk, vorig jaar zullen we het maar op de onervaren hengsteneigenaar steken, dit jaar moet lukkenIdd gewoon rechtstreeks met vers proberen en ei afspuiten..
Set_Elkol schreef:misschien wordt het nu wel een smoky black
pretty schreef:Cynthia oeps wiskunde is niet mijn beste vak,gelukkig heb ik jou nog om de puntjes op de i te zetten.
Set_Elkol schreef:Ik snap je Cynthia
Apple is jouw merrie palomino? ze heeft zulke donkere oorrandjes in je profiel.
Ik heb mijn merrie vorig jaar pas begin juni weggebracht (ze staan toch 24/7 buiten) maar die verwierp het eerste vruchtje waardoor ik uiteindelijk met een veulen in augustus/september zatdus als ik weer wat zou dekken zou ik het eind april/mei doen.