Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Suzanne F. schreef:Anja was ook heel aardig maar dat doet niks af aan de slechte verzorging. Ik heb mijn 2 jarige kunnen laten inslapen vanwege beengebreken ontstaan door ondervoeding.
Anoeska27 schreef:Voor mij was het ook 2004/2005 volgens mij. Was een V-tje, kwam als jaarling daar.
Billy schreef:Ik kreeg trouwens toen ik wegging nog een dierenartsrekening.
Die dierenarts rekende echt alles, spuiten, naalden, antibiotica, maar ook nog 17,50 voor het spuiten zelf. En dan een week antibiotica spuiten voor een infectie die hij daar had opgelopen omdat ze niet goed schoonmaakten.
Die dierenarts rekende trouwens als hij voor 5 paarden kwam 1 consult en 4x een vervolgconsult. Die man kon op zn 40e met pensioen, alleen al van die opfok.
Ik heb toen gevraagd om specificaties omdat een aantal dingen me niet duidelijk waren, voor ik de rekening zou betalen, heb ik nooit gehad.. Had een rekening van meen ik 600 euro in een jaar opfok
germie schreef:Ik schrik wel even van de prijzen die je betaalt voor opfok. Dat betaal je hier voor een normale pensionstal incl. buitenbak. In 2008 lagen de tarieven ook al enorm hoog voor opfok. Ik heb daarom in 2009 en 2010 besloten om mijn kerstveulen van 2008 gewoon op de pensionstal van mijn merrie te stallen. Hier kwam hij niets tekort. In de zomer liepen de paarden dan in gemengde kuddes dag en nacht in het land en in de winter moest ik zelf voor uitloop zorgen, maar er was toen nog een andere klant die de paarden buiten zette en ik haalde ze weer binnen.
rocksyboy schreef:Wauw, drachtig terug krijgen is ook een kunst! Niet gemeld dus dat er een hengst los had gelopen of iets dergelijks?
rocksyboy schreef:Dat vind ik echt laks hoor. En als er dan 2 drachtig zijn, heeft die hengst er langere tijd bij gestaan.
Was dat in de winterperiode gebeurd?