Ik meld me, Hier is ook weer de bedoeling om Bonita te laten dekken, We hebben besloten dit jaar een maand later te dekken dan 2 jaar terug, De bedoeling is als alles mee zit haar begin mei de eerste keer te laten dekken.
2 jaar terug hebben we begin april gedekt en was ze begin maart uitgerekend maar Wings kwam al 19 februari.(3 weken te vroeg). De hengsten keuzen is er nog niet twijfel nog heel erg ga vandaag weer Google en zoeken,
Ik lees ook al een tijdje mee in het 2014 topic. Maar het avontuur aangaan met je eigen merrie is natuurlijk leuker!! . Nog een weekje en dan gaat ze naar de hengst, spannend!!
MarijeR
Geplaatst: 07-03-14 14:10
Leuk al die bekende gezichten weer
Hier is vannacht weer een veulen geboren, nog 2 te gaan voor dit jaar. Voor volgend jaar zijn de eerste 2 merries nu gedekt. Als het pakt weer lekker dicht op elkaar. Heb er nog 2 staan die geschouwd worden dus hopelijk volgen die snel. In totaal worden er denk ik 6 of 7 merries gedekt.
pretty
Geplaatst: 07-03-14 15:41
Ook hier gefeliciteerd met je veulen Marije! Prachtig dametje en prachtig van kleur ook,ik zou ook niet néé zeggen tegen zo eentje!
CSAArabians
Woonplaats: Emlichheim (Duitsland) 300 meter over de grens bij Schoonebeek (Drenthe)
@CSAAranians: Doen!! Gaan we gezellig samen 'op wacht' volgend jaar
YMJArabians
Geplaatst: 07-03-14 20:14
Een kort filmpje van madame gisteren
Fotsy
Geplaatst: 07-03-14 20:36
Mooi mooi mooi, een ster uit de showbizz , en wat wonen jullie ook mooi, ik dacht dat wij alleen in de middle of knowhere woonden, jullie wonen precies in de far west, leuk.
Heb besloten toch nog een poging te wagen met GR Lahab, aangezien vorig jaar het drachtig worden het probleem niet was, alleen het drachtig blijven (waarvan ik denk dat het misschien toch ook wel iets met het reizen te maken heeft gehad). Dus nog maar eens een stevige discussie met mijn DA dat ik het op mijn manier wil doen, want dat is vorig jaar 2x succesvol gebleken, en dan thuis nog maar eens een poging met haar doen.
Dustinlover
Geplaatst: 08-03-14 20:39
Zal ik men eigen ook maar weer eens melden
Mijn merries moeten nog bevallen, maar er zullen er 2 of 3 gedekt gaan worden..
Fab ligt eraan wat deze combi met mijn mini hengst brengt.. Want daar heb ik wel weer een apart ideetje voor in petto