hallo, nee dierenarts is niet geweest. het probleem is dat we niet weten wie de vorige eigenaar was aangezien ze die dag op de markt 3 x is verkocht. en diegene die haar had mee genomen was er toen niet meer werd ons verteld.
haar uiers hangen wel zijn niet vol ofzo. verder beetje puntige buik.
dit topic is van mijn zusje. het gaat om de zelfde pony en ze zei wel dat ze een topic had aangemaakt alleen ik kon hem nergens vinden, dus ik dacht dan maak ik zelf 1 aan.
Birdie60
Geplaatst: 17-03-14 09:03
Ik weet het niet. Ik heb er ook een shet lopen, dikke buik net als die van jouw alleen dat is een ruin. Hij krijgt ook niet veel te eten.
woooow die eerste, aan de hand van die eerste foto zou ik meteen drachtig denken.
Muiz
Moderator Algemeen
Geplaatst: 22-03-14 23:29
ja hoor, daar zit wat in
dolce_gucci
Geplaatst: 22-03-14 23:30
Ik zou ook drachtig denken maar zal voor de zekerheid even een da erbij halen..
Birdie60
Geplaatst: 22-03-14 23:43
Volgens mij zit er ook wel wat in. Ik heb ook een shet die is nu 6 maanden drachtig.
inverda
Geplaatst: 22-03-14 23:44
ja is heel moeilijk fotos te maken van hoe ze eruit ziet. maar foto 1 geeft egt het meest aan hoe het is en 1kant is breder als de andere. voelde vandaag weer wat bewegen ook beweegt haar buik enorm de laatste week
_Don
Geplaatst: 22-03-14 23:45
Ik denk het ook wel. Maar t zou ook een flinke grasbuik kunnen zijn kan je degene waarvan ze was niet vragen of er een hengst bij is geweest?
ik weet dus niet hoe hij heet. weet dat het een fokker is maar niet wie. omdat hij haar heeft verkocht op de markt. toen is ze weer verkocht. en toen weer, en wij waren de 4e kopers op die avond.
sannerody
Geplaatst: 23-03-14 00:27
Ik denk ook wel dat er veulentje in zit, gaan jullie nog een dierenarts laten komen of niet?
darmbewegingen of een wormeninfectie kunnen ook enorm veel beweging in de buik veroorzaken maar een buik die aan 1 kant veel dikker is en meer uitsteekt doet wel aan een veulen denken.
Als ik jou was zoubik toch een dierenarts laten komen.. Het kan een veulen zijn maar als er iets anders aan de hand is ben je er misschien te laat bij... Ik weet niet of je haar klinisch hebt laten keuren? Als je dat niet hebt gedaan is de dierenarts daar ook gelijk voor!