Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Leorah schreef:Ik heb net even naar haar uier gekeken, maar daar is niks bijzonders aan te zien. Misschien valt het toch mee. Ik hoor vandaag wanneer ze precies is verhuisd naar de vorige eigënaar, om te kijken of het uberhaubt mogelijk is.
tellom schreef:Ik zou haar toch even voor de zekerheid door een dierenarts na laten kijken.
Wat zou er gebeuren als ze toch drachtig was en de bevalling is zwaar en de merrie en het veulen zouden overlijden?
Ik denk dat je dan bij je zelf zegt had ik nu maar voor de zekerheid een DA erbij gehaald.
Het is zo gebeurd alleen de kosten zijn ff lastig maar een dood veulen is nog veel lastiger

Leorah schreef:Maar nu moet ik een DA erbij gaan halen terwijl de vorige eigenaar zegt dat het praktisch zeer onwaarschijnlijk is?

Maydine schreef:Scannen kost rond de 15 euro en heb je binnen 5-10min 100% duidelijkheid.
Ik vind haar zo op de foto's te zien wel aardig gegroeid in korte tijd maar zoals anderen voor mij al zeiden; vanaf een foto kunnen we dat niet beoordelen..