Ach zo weet ik wel welke bijna moet

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Votter schreef:Hallo. Wat een leuk topic is dit. Erg leuk om die merries te volgen. Vind het ook erg mooi van de eigenaren om dit allemaal met ons te delen. Het is toch een soort van inbraak op hun privacy
rosslover schreef:kan iemand mij uitleggen wat woorden zoals 'maiden' en 'wax' betekenen? ik heb namelijk werkelijk géén idee ervan
MarijeR schreef:Dat kan ze veel sneller door gewoon te bevallen
Even mezelf quoten uit het topic van vorig jaar:MarijeR schreef:Isis is het helemaal zat en weet niet wat ze wil. Als ze buiten is, loopt ze nog erger te ijsberen maar binnen is ze ook niet blij, zelfs niet met andere paarden in de buurt. Ze moet gewoon dat veulen eruit gooien, dan voelt ze zich een stuk beter. En dat zou ze na 8 veulens toch moeten weten
Ik heb geen idee hoelang ze dit nog kan rekken.
Dat schreef ik om 13.00 en 's avonds om 22.00 is het veulen geboren.
Teigetje008 schreef:Votter schreef:Hallo. Wat een leuk topic is dit. Erg leuk om die merries te volgen. Vind het ook erg mooi van de eigenaren om dit allemaal met ons te delen. Het is toch een soort van inbraak op hun privacy
dat klopt! Het is heel bijzonder dat we mee mogen kijken idd! Daarom mogen we ook geen kritiek geven, sommige eigenaren zitten ook op bokt en het is niet leuk om negatieve dingen over jezelf te lezen als je je stal zo openstelt