Ik las net je verhaal, toevallig heb ik hetzelfde aan de hand! Ik heb een paint en ze zou gedekt worden door ook een paint, maar omdat ze
de hengstigheid niet liet zien hebben we haar gespoten , dit was vorige week woensdag. Afgelopen maandag is ze gescant en had ze een ei van 3,5 cm, dus dat ging de goede kant op. Nu is ze gisteren nog eens gescant en ze was er klaar voor dachten we, 4,5 cm. Goed de hengst laten komen, maar ze was gewoon bang voor hem en wilde er tussen uit! Dus dachten we laten we het vanmorgen nog eens proberen, maar ze wou weer niet.
We zijn nu met de hengst naar een ki station geweest en nu is ze net geinsemineerd, daarna kreeg ze van de dokter nog een spuit om haar binnen 24 uur te laten ovuleren en dan wordt ze zaterdag nog eens gescant om te kijken of het ei weg is en dan wordt het 18 dagen wachten!
Dus zo kan het ook! Veel succes!
Misschien heb je iets aan mijn verhaal, maar wat de anderen zeggen van zomerexeem, daar zou ik echt niet mee gaan fokken, koop je dan een veulen
bij een ander van deze hengst, heb je toch het karakter van de hengst en een gezond paardje!