Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jolliegirl schreef:Als ik een dier zo zie lijden.. Had ik denk ik toch voor inslapen gekozen.
Dat bedoel ik met mijn post... Ik vind dit gewoon echt te ver gaan. Ze heeft daar gewoon liggen doodgaan dus....
TS: sorry dat ik mijn mening uit, en ik wens je echt onwijs veel sterkte met dit verlies, maar dit had ik anders aangepakt.
XEMERx schreef:Hallo mensen !!![]()
Karin houd harstikke veel van roza!
En ze heeft haar echt niet zomaar dood laten gaan hoor!
Ik wil geen ruzie en ik snap dat jullie dit misschien niet zo bedoelen,
Maar ik cind het echt heel erg hard overkomwn!
Jolliegirl schreef:Ik zie een paard wat aan het doodgaan is, wat aan het vechten is.
Wat niét geholpen word.....
Daar baseer ik(en andere met mij) onze mening op...
Ziet er niet naar uit dat dit dier paardwaardig een spuitje gekregen heeft...
Maar zelf door interne bloedingen doodgebloed is....
Jolliegirl schreef:Ik zie een paard wat aan het doodgaan is, wat aan het vechten is.
Wat niét geholpen word.....
Daar baseer ik(en andere met mij) onze mening op...
Ziet er niet naar uit dat dit dier paardwaardig een spuitje gekregen heeft...
Maar zelf door interne bloedingen doodgebloed is....
Nordsvensk schreef:Sterkte![]()
En gefeliciteerd met Daisy, ga je haar houden?
In de OP staat dat ze een half uur naar de bevalling is overleden.... Dan is het snel gegaan, dan heb je ook niet veel tijd om actie te ondernemen, DA kan dan ook niet op tijd zijn geweest
studiemiep schreef:ik ben meer verbaasd dat op het moment dat je paard zo slecht staat dat je dan uberhaupt de fut/nut ziet om dit te gaan filmen dan komt het niet in mijn hoofd op laten we dit eens leuk gaan filmen.
Dan probeer ik iig alles om het mijn paard zo aangenaam mogelijk te maken door haar bv te kalmeren over het kopje te aaien..of iig te zorgen dat ze zelf niet nog meer stress krijgt... (en ondertussen spuitje erin...)...